H υποφλοιώδης εγκεφαλοπάθεια

Υπάρχει μια μορφή εγκεφαλοπάθειας, κυρίως ανάμεσα στους υπερτασικούς, η οποία έχει μια χαρακτηριστική προοδευτική εξέλιξη σε σχηματισμούς στη μέση του εγκεφάλου. Η χαρακτηριστική συμπτωματολογία, όπως έχουμε διαπιστώσει στη Βιονευρολογική, είναι η σταδιακή μείωση των γνωστικών λειτουργιών της ομιλίας και του λόγου. Σε προχωρημένα στάδια εμφανίζονται και κινητικοαισθητικές διαταραχές. Όλα αυτά εξελίσσονται αργά, έτσι ώστε ο ασθενής δύσκολα πάει στο γιατρό για τις περιοδικές αυτές ενοχλήσεις που παρουσιάζει. Το αποτέλεσμα είναι να μη γίνεται η έγκαιρη θεραπεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η θεραπεία εξαρτάται, κατά κύριο λόγο, από παρατηρήσεις των συμπτωμάτων μέσω των συγγενών και την έγκαιρη ενημέρωση του γιατρού.

Ψυχανάλυση και «ενδοπροβαλλόμενος θυμός»
Ο «ενδοπροβαλλόμενος θυμός» είναι ένας θυμός που πηγάζει από πολλές αιτίες, αλλά ο ασθενής έχει την τάση να τον προβάλλει προς το εσωτερικό του Περισσότερα...

Terra Incognita - Kontra Channel - Δογμα ΣΟΚ