• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Θλιμμένος ή ανοϊκός;

Θλιμμένος ή ανοϊκός;

Θλιμμένος ή ανοϊκός;

Η ερώτηση αυτή τίθεται πολύ τακτικά στη Βιονευρολογική για ασθενείς που προσέρχονται για εξέταση. Όσο και αν φαίνεται πιθανόν απλό, η διαφοροδιάγνωση αυτής της κατάστασης έχει πάντα μεγάλες δυσκολίες. Πρώτα από όλα, γιατί οι δυο ασθένειες μπορούν να συμβαδίζουν με διαφορετική ένταση συμπτωμάτων ή να αλληλοεπηρεάζονται. Δεύτερον, γιατί ο διαγνώστης γιατρός χρειάζεται χρόνο παρατήρησης του ασθενούς, προκειμένου να φτάσει με σιγουριά στη μια ή άλλη απόφαση. Δε συζητάτε βέβαια ότι πρέπει να έχει την ανάλογη κλινική εμπειρία για να αποφασίσει με σιγουριά για αυτό. Το μεγαλύτερο λάθος, σε αυτή την περίπτωση, είναι να χαθεί χρόνος και να μη γίνει διάγνωση.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Επιληπτική κρίση και εμφάνιση σκλήρυνσης κατά πλάκας
Υπάρχουν κάποιες κλινικές περιπτώσεις σκλήρυνσης κατά πλάκας που εμφανίζονται για σύντομο χρονικό διάστημα (συνήθως λίγες μέρες) μ’ ένα σύμπτωμα π.χ. θάμβος όρασης και με επιληπτικές κρίσεις. Περισσότερα...



Βρογχοκήλη και νευρολογικές διαταραχές σε παιδιά
Διαταραχές που εμφανίζονται με βρογχοκήλη κυρίως κατά την παιδική ηλικία και ταυτόχρονα έχουν και νευρολογική συμπτωματολογία σαν συνοδό σύμπτωμα οφείλονται κατά κύριο λόγο σε διαταραχές του ιωδίου κατά τη διάρκεια της κύησης Περισσότερα...



Ακοή και τα «φίλτρα» της στον εγκέφαλο
Νέες εντατικές νευροωτολογικές εξετάσεις και έρευνες έχουν καταδείξει ότι το πρόβλημα της ακοής και της καθαρότητας αντιλήψεως του ήχου στον εγκέφαλο είναι αμιγώς στο λεγόμενο ακουοεγκεφαλικό «άξονα». Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 2ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit