• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Εγκεφαλικά επεισόδια και χρόνος

Εγκεφαλικά επεισόδια και χρόνος

Εγκεφαλικά επεισόδια και χρόνος

Μια εκτενής έρευνα που έγινε στη μεγάλη Αμερικάνικη κλινική Mayo Clinic την περασμένη χρονιά, έδειξε ότι τα περισσότερα εγκεφαλικά, όπως επίσης και καρδιακά εμφράγματα , λαμβάνουν χώρα μεταξύ οχτώ το πρωί και τρεις το μεσημέρι. Ανάλογες παρατηρήσεις από τα ιστορικά των ασθενών με εγκεφαλικά επεισόδια έχουμε κάνει και εδώ στη Βιονευρολογική. Ο συγκεκριμένος χρόνος εμφάνισης αυτών, οχτώ το πρωί με τρεις το μεσημέρι, οφείλεται στη λεγόμενη χρονοβιολογία, δηλαδή στο ότι από το κεντρικό νευρικό σύστημα και από συγκεκριμένη περιοχή, που λέγεται υπερχιασματικός πυρήνας , ρυθμίζουν οι ορμόνες την κυκλοφορία με τέτοιο τρόπο, ώστε να «ευνοείται» η εμφάνιση των εμφράκτων, αυτό το χρονικό διάστημα. Εάν αυτό ελεγχθεί και ληφθεί η πρόνοια, ασφαλώς θα μειωθούν τα εμφράγματα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Πιέσεις νεύρων, ηλεκτρομυογραφία και χειρουργική περίθαλψη
Στη Βιονευρολογική, γενικά έχουμε παρατηρήσει ότι όσο πιο γρήγορα διαγιγνώσκονται και θεραπεύονται αυτά τα προβλήματα, τόσο καλύτερα για τον ασθενή Περισσότερα...



Τεστοστερόνη και αδυναμία συγκέντρωσης
Μετά από μια κρανιοεγκεφαλική κάκωση εμφανίζεται συνήθως κατά κανόνα μια διαταραχή της συγκέντρωσης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Περισσότερα...



Κουρασμένη γλώσσα και αργές κινήσεις σε θλιβερές καταστάσεις
Τη θλίψη , σαν ένα βίωμα και αίσθημα επιβαρυντικό για την κατάσταση του ατόμου, την ξέρουμε όλοι. Ασφαλώς δεν υπάρχει κάποιος που να μην πέρασε από θλιβερές καταστάσεις , λιγότερο ή περισσότερο έντονες Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 3 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit