Εκφυλιστικές αλλοιώσεις εγκεφάλου σε έρπητα

%ce%ae%cf%80%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%cf%81%cf%80%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%b3%ce%ba%ce%b5%cf%86%ce%b1%ce%bb%ce%af%cf%84%ce%b9%ce%b4%ce%b1-%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%ad%ce%bd

Όταν ένας ασθενής έχει την «κακή τύχη» να προσβληθεί από οποιαδήποτε μορφή έρπητα, τότε προκύπτουν κάποιες διαταραχές και ανωμαλίες στον εγκέφαλο που κάθε φορά μπορούν να έχουν διαφορετική συμπτωματολογία και έκταση. Ένας έμπειρος νευρολόγος λοιπόν πρέπει μαζί με την εκδοχή κάποιας ερπητικής εγκεφαλίτιδας παράλληλα να εξετάζει την έκτασή της, τις διάφορες μορφές καθώς και την εκάστοτε συμπτωματολογία που δείχνει. Είναι τόσο ποικίλη η συμπτωματολογία του έρπητα μετά από προσβολή του εγκεφάλου που μπορεί να προσβάλει για δεύτερη και τρίτη φορά τον εγκέφαλο, κάθε φορά με νέα δεδομένα. Άρα δηλαδή για τη θεραπεία του και τη δημιουργία κατάλληλων αποθεραπευτικών καταστάσεων χρειάζεται μεγάλη γνώση και ενασχόληση με το θέμα.

Το παιδί, παιδί του εγκεφάλου
Η Βιονευρολογική και οι παιδικές υποθέσεις είναι μια κοινή υπόθεση που κρατάει εδώ και είκοσι περίπου χρόνια Περισσότερα...