• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πόσο «σχολαστική» πρέπει να είναι η διάγνωση για τον όγκο του εγκεφάλου;

Πόσο «σχολαστική» πρέπει να είναι η διάγνωση για τον όγκο του εγκεφάλου;

Πόσο «σχολαστική» πρέπει να είναι η διάγνωση για τον όγκο του εγκεφάλου;

Η πείρα στη Βιονευρολογική μας έχει δείξει ότι όταν υπάρχει και ελάχιστη υπόνοια για κάποια πιθανή δυνατότητα εγκεφαλικού όγκου, ο έλεγχος πρέπει να είναι διεξοδικός.

Ακόμα και όταν σκεφτόμαστε υποκειμενικά συμπτώματα που πιθανός να αδυνατεί κάποιος να τα αξιολογήσει και τότε ο έλεγχος πρέπει να είναι διεξοδικός.

Επαναλαμβανόμενες εξεταστικές μέθοδοι, ακόμη και αν χρειάζεται σε περιπτώσεις π.χ. ηλεκτροεγκεφαλογράφημα, είναι απαραίτητες.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν κάνουμε καμία λανθασμένη θεωρούμενη «οικονομία». Η άμεση θεραπεία έχει άμεση σημασία για τη ζωή του ασθενούς. Αυτό είναι το κίνητρο του γιατρού και των συγγενών.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Η απότομη διαταραχή της συνείδησης και η απώλεια κινητικότητας
Υπάρχουν περιπτώσεις που η βασική αρτηρία αποφράζεται σε μεγάλο μέρος, έτσι ώστε το αίμα να μην κυκλοφορεί επαρκώς στη βάση του εγκεφάλου και ιδιαίτερα στην περιοχή του μεσεγκεφάλου Περισσότερα...



Ιοί, αντισώματα και ψυχώσεις
Στον κόσμο των ιών έχει πιστοποιηθεί ότι υπάρχει μια συγκεκριμένη στρατηγική, η λεγόμενη «μοριακή μιμητική», κατά την οποία παράγονται πρωτεϊνικά τμήματα παρόμοια με αυτά του ίδιου του οργανισμού. Περισσότερα...



Ατρακτοειδή κύματα και εγκεφαλογράφημα
Τα ατρακτοειδή κύματα είναι πολύ χρήσιμα για τη διάγνωση των διάφορων σταδίων του ύπνου, καθώς και των καταστάσεων που επηρεάζουν παθολογικά τον ύπνο Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (1 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit