• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Επιληψία και συσσώρευση πληροφοριών

Επιληψία και συσσώρευση πληροφοριών

Ήδη από τις πρώτες εβδομάδες ανάπτυξης του εμβρύου, όταν ακόμη είναι σε ένα βάρος γύρω στα 300 γραμμάρια, έχουμε τη διαμόρφωση του μελλοντικού εγκεφάλου σε τρία κομμάτια. Έχουμε δηλαδή, τον πρόσθιο, τον μέσο εγκέφαλο και τον πρόδρομο εγκέφαλο. Σε αυτές τις περιοχές γίνεται ακριβώς όπως και με τις περιπτώσεις της πληροφορικής των κομπιούτερ, μία συσσώρευση όλων των γενετικών, κληρονομικών αλλά και περιβαλλοντικών πληροφοριών. Είναι αυτές οι πληροφορίες που αργότερα θα αποτελέσουν την βάση για την ανάπτυξη της προσωπικότητας σε οποιαδήποτε κατεύθυνση επηρεαστεί από το εξωτερικό περιβάλλον. Η διαμόρφωση αυτή των πληροφοριών στην εμβρυακή περίοδο, αποτελεί ταυτόχρονα και τη «σκάλα» της εμφάνισης τυχόν επιληπτικών διαταραχών.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Πολυτοξικομανία και ιατρικές συνταγές
Ένα άκρως δυσάρεστο πρόβλημα που παρατηρούμε στη Βιονευρολογική σε ανθρώπους με ψυχικά προβλήματα και έντονες εξαρτήσεις είναι η πολυτοξικομανία που προκύπτει μετά από ιατρικές συνταγές Περισσότερα...



Πλαστικότητα εγκεφάλου και ηλικία
Η πλαστικότητα του εγκεφάλου, όπως αποδείχθηκε τα τελευταία χρόνια, έχει μία απευθείας εξάρτηση από την ηλικία του ατόμου. Περισσότερα...



The value of fibre density determinations in early detection and follow-up study of neurogenic disorders
Conventional electromyography (EMG) patterns were recorded and fibre density (FD) values, obtained by means of single fibre electromyography (SFEMG), were determined and compared with each other in 79 patients with alcoholic peripheral neuropathy Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit