Επιληψία. Κοκκίνισμα και ωχρότητα

Eπιληψία

Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις επιληπτικών κρίσεων, που παρουσιάζονται με ξαφνική ερυθρότητα ή έντονη ωχρότητα του προσώπου. Επειδή σε αυτές τις περιπτώσεις οι κρίσεις αυτές ξεκινούν από το αυτόνομο νευρικό σύστημα συνδέονται συνήθως και από άλλα συμπτώματα, συνήθως ψυχιατρικού τύπου. Η ένταση όλων αυτών των συμπτωμάτων είναι και ανάλογη του χρόνου που υφίσταται το πρόβλημα. Γεγονός που μπορεί να εκτιμηθεί έγκαιρα και με επάρκεια από έμπειρο νευρολόγο. Η αντιεπιληπτική αγωγή σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αναγκαία, πολλές φορές σε συνδιασμό με ψυχοφάρμακα εφ’όσον υπάρχει η ανάλογη συμπτωματολογία.

Ο έλεγχος της αλήθειας
Σε ένα νευροψυχιατρικό ιστορικό, το πρώτο που ενδιαφέρει και είναι ουσιαστικό για την περαιτέρω εξέταση, πολλές φορές και για τη θεραπεία, όπως έχουμε διαπιστώσει στη Βιονευρολογική, είναι εάν αυτά που κανείς ακούει, βλέπει ή «παίρνει» από τον ασθενή είναι αληθή ή όχι Περισσότερα...

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 2ο