• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Μεγάλες γενικευμένες επιληπτικές κρίσεις και ο χρόνος της ημέρας

Μεγάλες γενικευμένες επιληπτικές κρίσεις και ο χρόνος της ημέρας

Μεγάλες γενικευμένες επιληπτικές κρίσεις και ο χρόνος της ημέρας

Στη νευρολογία, σε ότι αφορά το κομμάτι της επιληψίας και της γενικευμένης μεγάλης κρίσης, έχουν βρει οι γιατροί μια πολύ χρήσιμη κατανομή. Αυτόν τον τρόπο κατανομής τον ακολουθούμε και εμείς εδώ στη Βιονευρολογική και όντως έχει αποδειχτεί πολύ πρακτικός.

Εν πρώτης έχουμε τον τύπο της επιληψίας της αφύπνισης. Στην περίπτωση αυτή, εμφανίζονται μεγάλες κρίσεις κατά τη διάρκεια του ύπνου ή κατά την αφύπνιση. Σε αντιδιαστολή με αυτό, υπάρχουν οι μεγάλες κρίσεις κατά τον ύπνο και αυτές είναι διάχυτες στη διάρκεια της ημέρας, χωρίς χρονική σύνδεση. Ανάλογα με τον τύπο και το εγκεφαλογραφικό τύπο, ρυθμίζεται και η θεραπεία. Η εμπειρία έχει δείξει ότι αυτός ο τρόπος εκτός από βολικός είναι και ο πιο αποτελεσματικός.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Γιατί κάποιοι άνθρωποι είναι ευαίσθητοι στον καιρό;
Στη Βιονευρολογική, σε μια μεγάλη έρευνα που έχουμε κάνει σε χιλιάδες ασθενείς μας, έχουμε διαπιστώσει ότι ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό, περίπου 30%-40%, έχει μια ευαισθησία στις αλλαγές του καιρού, ιδιαίτερα όταν αυτές πηγαίνουν προς χαμηλά βαρομετρικά με βροχές και κρύο Περισσότερα...



Βλαστοκύτταρα στη θεραπεία της νόσου του Alzheimer
Μια μεγάλη προσπάθεια σχεδόν «τιτάνια» έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια σε πολλά πανεπιστήμια του κόσμου, ιδιαίτερα στην Αμερική με εγχώριους και ξένους επιστήμονες, προκειμένου να βρεθεί μια λύση για τη νόσο τουAlzheimer. Περισσότερα...





Παρακολουθούν τώρα*

Terra Incognita - Kontra Channel - Δογμα ΣΟΚ

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit