• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Ρίσκο επιληψίας σε περιγεννητική βλάβη

Ρίσκο επιληψίας σε περιγεννητική βλάβη

Eπιληψία

Όταν υπάρχει πιθανή διαταραχή – βλάβη πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά τον τοκετό (περιγεννητικά), ο κίνδυνος εμφάνισης επιληπτικών επιπλοκών πάντα «υποβόσκει». Το ρίσκο μίας τέτοιας επιληπτικής διαταραχής σήμερα μπορεί να ελεγχθεί σε μεγάλο βαθμό ακόμη και κατά τη διάρκεια της κύησης. Το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα καθιστά αυτόν τον έλεγχο δυνατό και ουσιώδη. Σήμερα πλέον, σε περιπτώσεις περιγεννητικής βλάβης γίνονται συνεχείς έλεγχοι ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, οι οποίοι εντοπίζουν έγκαιρα παθολογικές καταστάσεις και καθοδηγούν τη θεραπευτική αντιμετώπιση. Ακόμη και αν η διαγνωστική παρέμβαση με ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή δεν είναι άμεση, πρέπει να εφαρμοσθεί σε μία μετέπειτα χρονική στιγμή. Ο ειδικός γιατρός γνωρίζοντας αναμνηστικά το όλο πρόβλημα και μελετώντας τις ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές, μπορεί να βγάλει «σωτήρια» θεραπευτικά συμπεράσματα και να προλάβει δυσάρεστες επιληπτικές εκπλήξεις.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Οι βλάβες «διάσχισης» στον εγκέφαλο
Αρκετές φορές βλέπουμε στον εγκέφαλο ότι υπάρχουν διάφορες μικρές στικτές βλάβες λόγω «διάσχισης» ιστών του εγκεφάλου. Περισσότερα...



«Τμήματα» ιών και εγκεφαλίτιδες
Πρόκειται για ένα καινούργιο κομμάτι της ανοσονευρολογίας, σε ότι αφορά τη συμπεριφορά των ιών στο κεντρικό νευρικό σύστημα Περισσότερα...



Ντοπαμίνη και λίμπιντο
Η ντοπαμίνη είναι η ορμόνη νευροδιαβιβαστής, η οποία, μεταξύ των άλλων σπουδαίων λειτουργιών της, ρυθμίζει και το σύστημα τιμωρίας κα επιβράβευσης στον εγκέφαλο Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit