• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Άρνηση αυτοάνοσου νοσήματος μετά από χορήγηση φαρμάκων

Άρνηση αυτοάνοσου νοσήματος μετά από χορήγηση φαρμάκων

Άρνηση αυτοάνοσου νοσήματος μετά από χορήγηση φαρμάκων

Μια εμφάνιση αυτοάνοσων και κυρίως δερματικής περισσότερο συμπτωματολογίας, όπως είναι ο ερυθηματώδης λύκος, έχουμε δει εδώ στη Βιονευρολογική, μετά από χρόνια χορήγηση φαρμάκων. Πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι της εμφάνισης αυτής μετά από δοσολογία ισονιαζίνης (αντιφυματικού φαρμάκου), αντιεπιληπτικών φαρμάκων, όπως είναι η φαινυτοΐνη και η πενικιλλαμίνη, που χορηγείται κυρίως για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα. Άρα λοιπόν, όταν υπάρχει μια αυτοάνοση διαταραχή, η οποία είναι αναγνωρισμένη, πάντοτε ο θεράπων ιατρός, μεταξύ των άλλων, πρέπει να κάνει έναν έλεγχο στα φάρμακα που χορηγήθηκαν πρόσφατα ή τυχόν λαμβάνονται ακόμη και κατά την περίοδο της εξέτασης.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Τραύμα στο κεφάλι και πάχος
Εντυπωσιάζει το γεγονός ότι ύστερα από μια κρανιοεγκεφαλική κάκωση, δηλαδή ένα τραύμα στο κεφάλι, παρατηρούμε μια αυξημένη τάση για πάχος Περισσότερα...



Εγκεφαλικό επεισόδιο και οριακή τιμή υπέρτασης
Είναι μια ερώτηση αν υπάρχουν κάποια όρια μεταξύ των οποίων πρέπει να κινείται η αρτηριακή πίεση, έτσι ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος εγκεφαλικού Περισσότερα...



Έρπης και νευρικό σύστημα
Ο ιός του έρπητα και οι διάφορες «μορφές» που περιέχει κατά κύριο λόγο γειτνιάζουν ή «συχνάζουν» πολλές φορές με το νευρικό σύστημα και ιδιαίτερα με την εγκεφαλική περιοχή. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 1o

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo