• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πότε «πιέζουμε» και πότε αποφεύγουμε την αντιεπιληπτική αγωγή;

Πότε «πιέζουμε» και πότε αποφεύγουμε την αντιεπιληπτική αγωγή;

Η τοποθέτηση μιας αντιεπιληπτικής αγωγής, ανάλογα με τα στοιχεία που υπάρχουν, από ότι δείχνει η πείρα μας στην Βιονευρολογική, πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε με βάση δυο κανόνες. Πρώτα από όλα πρέπει να είναι σίγουρη η διάγνωση  και η έκταση του προβλήματος΄ για το λόγο αυτό απαιτείται εκτενής έλεγχος, ιδιαίτερα πολύωρη ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή που και με διαγράμματα ύπνου κάνει την διάγνωση εύκολη, και κατά δεύτερο λόγο πρέπει να υφίστανται η θέληση του ασθενούς και μετά από λεπτομερείς εξηγήσεις να λάβει την αντιεπιληπτική αγωγή. Εάν δεν υπάρχει αυτή η θέληση δεν έχει κανένα νόημα η χρήση μιας τέτοιας αγωγής, έστω και για προσωρινή βάση, γιατί θεωρείται δεδομένο ότι θα την αποβάλλει ο ασθενής από μόνος του αργότερα.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Τα πολυδύναμα βλαστοκύτταρα στη νόσο του Parkinson
Σ’ ότι αφορά τη θεραπεία της νόσου του Parkinson με βλαστοκύτταρα μέχρι στιγμής η εμπειρία είναι αρνητική. Περισσότερα...



Οι ψευδοπαραισθήσεις
Στις παραισθήσεις έχουμε το φαινόμενο ότι ο ασθενής αντιλαμβάνεται κάτι που γίνεται διαφορετικά, αλλά ο ίδιος δεν μπορεί να το ξεχωρίσει από την πραγματικότητα Περισσότερα...



Sferics και ψυχιατρική
Τα sferics που πολλές φορές μας απασχολούν εδώ στη Βιονευρολογική, σαν μικρές αιτίες κάποιων νευροψυχιατρικών διαταραχών, όπως είναι οι χρόνιοι πονοκέφαλοι, ρευματοπάθειες, αρθρίτιδες ή ψυχοδομικές διαταραχές είναι ομάδες ηλεκτρομαγνητικών παλμών Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 3/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit