Γιατι οι νευροψυχιατρικες ασθενειες εχουν γινει τοσο ακριβες; - ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΥΡΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΕΣ;
  • Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Γιατί οι νευροψυχιατρικές ασθένειες έχουν γίνει τόσο ακριβές;

Γιατί οι νευροψυχιατρικές ασθένειες έχουν γίνει τόσο ακριβές;

Γιατί οι νευροψυχιατρικές ασθένειες έχουν γίνει τόσο ακριβές;

Το ερώτημα είναι πάρα πολύ λογικό και έχει τεράστιο κοινωνικό βάρος. Πρόκειται για έναν κλάδο που «αναπτύσσεται» ραγδαία και κάθε μέρα ανακαλύπτονται νέες πτυχές του.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία μεγαλύτερων διαγνωστικών αναγκών και πιο περίπλοκων θεραπειών, προκειμένου να υπάρξει αποτέλεσμα. Δυστυχώς, σε παγκόσμια πλέον κλίμακα, η κρατική φροντίδα μπορεί να ανταπεξέλθει λίγες φορές και μάλιστα με μεγάλη δυσκολία.

Το οικονομικό πρόβλημα γίνεται οξύτερο, όταν χρειάζεται να επαναληφθούν οι εξετάσεις ή να οργανωθούν σε νέα βάση. Αυτό ανεβάζει την πίεση για τη θεραπεία του ασθενούς πάρα πολύ στο επίπεδο της κλινικής διάγνωσης.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ο εγκέφαλος και οι «τοξικές» πρωτεΐνες
Τα τελευταία χρόνια οι νευροεπιστήμες έχουν αναπτύξει μια μεγάλη έρευνα παντού στον κόσμο σχετικά με τη δράση των πρωτεϊνών στον εγκέφαλο Περισσότερα...



Διπλωπία προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά
Ορισμένοι ασθενείς βλέπουν διπλά, όταν στρέφουν το βλέμμα τους προς τα δεξιά ή αριστερά ή και ταυτόχρονα Περισσότερα...



Οι κινάσες και οι φωσφατάσες
Στη Βιονευρολογική παρατηρούμε τακτικά, αναλύοντας το γενετικό υλικό διαφόρων ασθενών ότι υπάρχει ένα παιχνίδι μεταξύ των πρωτεϊνικών ενζύμων των κινασών και των φωσφατασών Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (3 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit