Ο νάρκισσος τρώει πολύ ή καθόλου

O ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ

To μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει ο νάρκισσος είναι η σχέση  με το σώμα του. Πριν φτάσει στον αυτοτραυματισμό για να νοιώσει ανακούφιση, βασανίζεται αφάνταστα  με το θέμα της διατροφής. Η έμμονη ιδέα της συνεχούς βελτίωσης της σωματικής εμφάνισης «κατατρώει» το νάρκισσο σε τέτοιο σημείο που ουσιαστικά σταδιακά αποξενώνεται από την αίσθηση του σώματός του, ορισμένες φορές μέχρι και σε ψυχωτικό επίπεδο. Αντί να ζει μέσα στο κορμί του, το διαχειρίζεται πλέον σαν να είναι και αυτό ένα επικοινωνιακό εργαλείο  για να καλύψει το κενό του. Διαταραχές σίτισης σε επίπεδο ψυχωτικών συμπτωμάτων όπως η ανορεξία ή η βουλιμία  είναι τα πιο εμφανή συμπτώματα. Και στις δύο περιπτώσεις  υπάρχουν εμφανή παθολογικά ευρήματα στο ηλεκτροεγκεφαλογράφημα που πιστοποιούν τις εγκεφαλικές δυσλειτουργίες που συνοδεύουν τη διαταραχή. Παρακολουθώντας την πορεία μίας τέτοιας κλινικής εικόνας μ’ αυτόν τον τρόπο, συμπεραίνει κανείς ότι όταν αυτά τα ηλεκτροεγκεφαλογραφικά ευρήματα κορυφωθούν, αρχίζει τότε η διαδικασία του αυτοτραυματισμού με αιχμηρά αντικείμενα.

Café au lait κηλίδες και η νόσος του Recklinghausen
Η νόσος του Recklinghausen πάρα πολύ τακτικά και μάλιστα πάρα πολλές φορές περνάει απαρατήρητη, διότι η συμπτωματολογία της δε δείχνει κάποια ιδιαίτερη επικινδυνότητα, όπως έχουμε δει και στη Βιονευρολογική Περισσότερα...