• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Υπερκινητικό παιδί με διάσπαση της προσοχής και θαυματουργά φάρμακα

Υπερκινητικό παιδί με διάσπαση της προσοχής και θαυματουργά φάρμακα

Υπερκινητικό παιδί με διάσπαση της προσοχής και θαυματουργά φάρμακα

Τις προηγούμενες δυο δεκαετίες ένα ελβετικό φάρμακο, η μεθυλφαινιδάτη, που ανακαλύφθηκε από έναν Ελβετό χημικό που έδωσε και το όνομα της γυναίκας του στο φάρμακο, Ριταλίνη (από το Ρίτα), θεωρήθηκε ότι έδωσε τη λύση στο υπερκινητικό παιδί. Έφτασε η παραγωγή της ριταλίνης, με τη δραστική ουσία της μεθυλφαινιδάτης, να πολλαπλασιαστεί σε αστρονομικούς αριθμούς τα τελευταία χρόνια, θεωρούμενη από τους γιατρούς ότι είναι η λύση για το υπερκινητικό παιδί. Δυστυχώς, στην καλύτερη περίπτωση, η κάποια θεωρούμενη βελτίωση εγκαταλείπεται αμέσως με τη διακοπή φαρμάκου. Γενικά, σήμερα είναι παντού γνωστό ότι είναι εξατομικευμένη η θεραπεία και το φάρμακο αυτό μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις και αυτές τις περιπτώσεις κάτω από ειδικές καταστάσεις και έντονη ιατρική προσοχή είναι δυνατόν να βοηθήσουν την περίπτωση τους.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Συναισθησία: το θεραπευτικό κλειδί για ψυχιατρικά νοσήματα
Οι έρευνες έχουν δείξει πως κάθε άνθρωπος μέσα του κρύβει ένα μικρό ή μεγάλο ποσοστό συναισθησίας, διαφορετικού τύπου και υφής, εξατομικευμένο την κάθε φορά Περισσότερα...



Ύπνος: μία παθητική αντίδραση;
Εδώ και πάρα πολλά χρόνια γίνεται τεράστια προσπάθεια από τους ερευνητές του ύπνου και τους νευροεπιστήμονες να εξηγήσουν το μυστικό του. Περισσότερα...



Σχιζοφρένεια μετά από εγκεφαλίτιδα
Πληροφορίες, έρευνα και αναλύσεις πάνω στο πρόβλημα της σχιζοφρένειας. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (1 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit