• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Τα biofeedback στην θεραπεία της επιληψίας

Τα biofeedback στην θεραπεία της επιληψίας

Τα biofeedback στην θεραπεία της επιληψίας

Η επιληψία αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της σύγχρονης Ιατρικής. Μέχρι την τελευταία πενταετία υπήρχε μια έντονη προσπάθεια εύρεσης νέων θεραπευτικών λύσεων , κυρίως στο φαρμακευτικό τομέα.

Εντελώς ξαφνικά έχουμε, όπως έχουμε δει και εδώ στη Βιονευρολογική, «την εισβολή» της τεχνικής των biofeedbback στις περιπτώσεις διάγνωσης της επιληψίας, με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει ένας καινούργιος δρόμος. Το νέο στην περίπτωση αυτή είναι ότι, για πρώτη φορά, οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα, οι ίδιοι να «τσεκάρουν» και να επηρεάζουν τις επιληπτικές τους κρίσεις.

Δηλαδή, για πρώτη φόρα, οι επιληπτικές κρίσεις συνειδητοποιούνται και βιώνονται από τον ίδιο ασθενή, έτσι που να γνωρίζει ο ίδιος με το τί έχει να κάνει. Η δυνατότητα που του παρέχεται, δηλαδή, είναι να συμμετέχει ο ίδιος ενσυνείδητα στη θεραπεία του.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Διαταραχές του βαδίσματος και δυσαρθρία
Οι διαταραχές του βαδίσματος ακόμη και από τη νεαρή ηλικία, ανάλογα με τη «φόρμα» και την κλινική εικόνα που παρουσιάζουν, αποτελούν ένα μεγάλο ιατρικό διαγνωστικό πρόβλημα Περισσότερα...





Το γονιδιακό προφίλ της σκλήρυνσης κατά πλάκας
Στην Βιονευρολογική, μετά από την παρατήρηση σε τόσες εκατοντάδες ασθενείς με διάφορες κλινικές μορφές της σκλήρυνσης κατά πλάκα, σε διαφορετική ένταση και εξέλιξη, καταλήξαμε μετά και από βιοχημικές αναλύσεις ότι η κάθε μορφή σκλήρυνσης κατά πλάκας πρόκειται για μια μοναδική και εξειδικευμένη μορφή. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 3ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit