• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Υπέρταση και φάρμακα και biofeedback

Υπέρταση και φάρμακα και biofeedback

Υπέρταση και φάρμακα και biofeedback

Πάνω από 2.000.000 Έλληνες πάσχουν από διάφορες μορφές υπέρτασης. Αυτά τα διάφορα υπερτασικά σύνδρομα οδηγούν τους θεραπευτές ιατρούς και ασθενείς, πολλές φορές, σε καταστάσεις απελπισίας , διότι δεν μπορούν να τα αντιμετωπίσουν μόνο με φάρμακα. Και αυτό είναι αναμενόμενο, διότι κάθε υπερτασική κρίση προκαλεί εγκεφαλική και ψυχική δυσλειτουργία .

Έτσι το πρόβλημα μεγεθύνεται και περιπλέκεται. Περιπλέκεται, διότι ο ασθενής νομίζει ότι έχει μόνο υπέρταση, ενώ ασυνείδητα πάσχει και από πολλά παρελκόμενα αυτής της κατάστασης. Σήμερα πλέον στην ουσιαστική θεραπεία των υπερτασικών κρίσεων έχει υπεισέρθει και η μέθοδος του biofeedback (βιοεπαναπροσδιορισμός), το οποίο δίνει την ευκαιρία στον ασθενή, μέσω της οπτικής και ακουστικής απεικόνισης , να έχει πλήρη έλεγχο της υπερτασικής του δυσλειτουργίας.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

O διακρανιακός μαγνητικός ερεθισμός στη διαδικασία της μάθησης
Ερεθίζοντας διακρανιακά με μαγνητικά κύματα τον εγκέφαλο σε διάφορα σημεία, μπορούμε να συντονίσουμε καλύτερα εγκεφαλικές λειτουργίες μάθησης σε περιπτώσεις διαταραχών μνήμης και συγκέντρωσης Περισσότερα...



Σχιζοφρένεια και «ζωνοειδής έλικα»
Στις περισσότερες περιπτώσεις το χαρακτηριστικό της σχιζοφρένειας είναι ότι βιώνουμε καταστάσεις που δεν υπάρχουν (ψευδαισθήσεις). Περισσότερα...



H απότομη πτώση της ακοής στη σκλήρυνση κατά πλάκας
Αυτό μπορεί να παρουσιαστεί, όπως έχουμε δει τακτικά στη Βιονευρολογική, ή και σαν μοναδικό σύμπτωμα ή ακόμη και αρχικό σύμπτωμα μιας σκλήρυνσης κατά πλάκας Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit