Ουσίες και δυσρυθμίες

Η κατανάλωση διαφόρων ουσιών, όπως διεγερτικών LSD ή μορφινούχα με σκαλίνη, κοκαΐνη κ.τ.λ., δημιουργούν μεγάλες εγκεφαλικές δυσλειτουργίες που εκδηλώνονται με διάφορα συμπτώματα. Τα συμπτώματα αυτά εκδηλώνονται με διάφορες ψυχιατρικές διαταραχές, που φαινομενικά είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν. Αντίθετα, με το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα, όπου καταγράφονται σαν δυσρυθμικά δυναμικά, αξιολογούνται καλύτερα. Για αυτό το λόγο, χρησιμοποιώντας το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα, είναι δυνατόν σε αυτά τα περιστατικά να έχουμε μια διαγνωστική εικόνα τόσο στο ασυμπτωματικό στάδιο όσο και στα διάφορα άλλα κλινικά σημεία. Περίπου δώδεκα διαφορετικά ηλεκτροεγκεφαλογραφικά δείγματα υπάρχουν για αυτές τις καταστάσεις, ανάλογα σε κάθε περίπτωση. Ο συνδυασμός αυτών των ευρημάτων τις περισσότερες φορές είναι «θεόσταλτος» για θεραπευτικές υποδείξεις.

Εγκεφαλική φλεγμονή και ψυχώσεις
Σε ακραίες ηλικίες (γεροντική ή παιδική) είναι δυνατόν μια εγκεφαλική λοίμωξη, γενικευμένη ή τοπική, να προκαλέσει ψυχωτικές αντιδράσεις παροδικού ή μόνιμου χαρακτήρα Περισσότερα...