• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η ιστορία της χλωροπρομαζίνης

Η ιστορία της χλωροπρομαζίνης

Η ιστορία της χλωροπρομαζίνης

Η χλωροπρομαζίνη είναι ένα φάρμακο από τα πρώτα που χρησιμοποιούνται για την καταπολέμηση των νοητικών διαταραχών και ιδίως για τις περιπτώσεις διαρκούς άγχους και σχιζοφρένειας. Στη Βιονευρολογική, η θεραπεία με χλωροπρομαζίνη σε αυτές τις καταστάσεις έχει μια εξέχουσα θέση, έτσι ώστε μετά από τόσα χρόνια να υπάρχει στο δικό μας ιατρικό τιμ, μια μεγάλη εμπειρία σε ότι αφορά τον τομέα αυτό. Η ιστορία της χλωροπρομαζίνης ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950, όταν ένας Γάλλος νευροχειρουργός, ο Ανρί Λαμπορί, είχε την ιδέα να προσπαθήσει να μειώσει το άγχος των ασθενών, πριν την εγχείρηση. Έχοντας εντοπίσει ότι στις περιπτώσεις ακραίων άγχους, έχουμε μια αύξηση μεγάλη ποσοτήτων ισταμίνης, ζήτησε και έψαξε να βρει κάποιο αντίδοτο.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ιδιοπαθής υδροκεφαλισμός
Ο ιδιοπαθής υδροκεφαλισμός είναι κατά κύριο λόγο υδροκεφαλισμός χωρίς έντονα στοιχεία πίεσης· συνήθως προκύπτει από το συνδυασμό υπέρτασης, διαβήτη και χρόνιας υποφλοιώδους αρτηριοσκληρωτικής εγκεφαλοπάθειας Περισσότερα...



Νευροεπιστήμες και σωφρονιστικό σύστημα
Ήδη στην Ευρώπη και στην Ελλάδα βέβαια, αρχίζουν σιγά σιγά να λαμβάνουν νέες προεκτάσεις στα αποτελέσματα των νευροεπιστημών, σχετικά με το ποινικό δίκαιο Περισσότερα...



To ηλεκτροεγκεφαλογράφημα στο ελεύθερο κρίσεων διάστημα
Το θεωρούμενο ελεύθερο κρίσεων διάστημα σε ασθενείς, όπως το έχουμε βιώσει στη Βιονευρολογική, τις περισσότερες φορές πρόκειται για μια απατηλή αντίληψη του ότι «όλα είναι εντάξει» Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit