Το τετράγωνο των συμπτωμάτων της παρεγκεφαλιδικής διαταραχής

Πολύ τακτικά σε αιματολογικές διαταραχές μιας συγκεκριμένης μεγάλης αρτηρίας του εγκεφάλου, της βασικής αρτηρίας, έχουμε τακτικά αυτό που λέμε μια παρεγκεφαλιδική συνδρομή. Στη Βιονευρολογική, τη συναντάμε τακτικά σε ανθρώπους μιας ηλικίας πάνω από πενήντα και όσο προχωράει ο χρόνος, τόσο και τακτικότερα. Το τετράγωνο των συμπτωμάτων που χαρακτηρίζει την εν λόγω κλινική εικόνα είναι ο ίλιγγος, η αταξία, παροδικές παρέσεις και παραισθησίες. Αυτά δε μένουν σταθερά, αλλά εμφανίζονται ανάλογα με την κίνηση, τη θέση του σώματος, την ένταση, το στρες που υπόκειται ο ασθενής και τυχόν λοιμώξεις επιπλέον που υφίστανται κατά περιόδους. Είναι ένα σύνδρομο που πολλές φορές δε λαμβάνεται ουσιαστικά υπόψη, γιατί η συμπτωματολογία είναι άτονη, αλλά όσο προχωράει ο καιρός γίνεται τόσο και πιο έντονο και θέλει μεγαλύτερη προσοχή.

Ακόμα και το σωματοποιημένο άγχος είναι οργανικό
Σε όλες τις περιπτώσεις σωματικού πόνου, ανεξάρτητα πώς και πού εμφανίζονται, εδώ στη Βιονευρολογική κάνουμε πάντα ένα νευροφυσιολογικό έλεγχο (ηλεκτροεγκεφαλογράφημα) Περισσότερα...

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 1ο