• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Οι επιληπτικές κρίσεις σαν διαγνωστικό κομμάτι απασχολούν πάντα το γιατρό και ιδιαίτερα όταν έχει να κάνει με παιδιά και νεαρά άτομα. Εκείνο που πολλές φορές φέρνει μια «διχογνωμία» στη στάση του και το έχουμε διαπιστώσει και εδώ στη Βιονευρολογική, είναι το πότε αρχίζει τη φαρμακευτική αγωγή. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση, το πιο καλό από όλα είναι να αναζητηθεί πάντα ο ειδικός και ιδιαίτερα εκείνος που έχει πείρα σε αυτά τα πράγματα και να αναλύσει και να όλο το ιστορικό, ώστε να πάρει άμεση θέση σε ότι αφορά την περαιτέρω βοήθεια για το παιδί. Εκείνο που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνει, είναι να μείνει ο ασθενής, συγκεκριμένα το παιδί, χωρίς φαρμακευτική υποστήριξη, με αποτέλεσμα την αύξηση των κρίσεων.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Εγκεφαλικά αιματώματα και η απορρόφηση τους
Τα ενδοεγκεφαλικά αιματώματα πάντοτε έχουν μια ταχύτητα απορρόφησης από τους πέριξ εγκεφαλικούς ιστούς Περισσότερα...



Το φαινόμενο της ηχολαλίας και της επανάληψης των λέξεων
Πρόκειται για ένα αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο που συναντάμε τακτικά με ευρήματα μικρής έντασης ή μέτρια έως και ισχυρά που απαιτούν ανάλογη θεραπεία. Περισσότερα...



Σημειακές βλάβες νωτιαίου μυελού και στυτικές διαταραχές
Στο νωτιαίο μυελό μπορούν να συμβούν από τα πιο απλά έως και τα πιο σύνθετα πράγματα· μερικές βλάβες μπορεί να προέρχονται από μια απλή δισκοπάθεια, αγγειοφλεγμονώδεις διαταραχές ή ακόμη και από περιπτώσεις μεταβολικών νοσημάτων Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit