• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πρέπει το επιληπτικό παιδί να γνωρίζει το πρόβλημα του;

Πρέπει το επιληπτικό παιδί να γνωρίζει το πρόβλημα του;

Πρέπει το επιληπτικό παιδί να γνωρίζει το πρόβλημα του;

Αναμφισβήτητα, ναι. Και πρέπει να είναι και πολύ επεξηγηματικές οι «δηλώσεις» και οι προοπτικές που του γίνονται. Το παιδί όχι μόνο πρέπει να γνωρίζει, αλλά πρέπει να έχει και έναν «οδηγό» με διεξοδικές εξετάσεις που πρέπει να έχει εάν παρουσιαστεί κάτι τέτοιο. Πρέπει επίσης να είναι «εκπαιδευμένος», να μαντεύει την αύρα, δηλαδή, τα πρώιμα στάδια μιας κρίσης και να μπορεί να αυτοπροστατευτεί λίγο πριν αυτή έρθει. Δεν τρομάζουμε το παιδί, όταν του εξηγούμε τι συμβαίνει. Το τρομάζουμε όταν υπερβάλουμε ή δε δίνουμε επαρκώς να καταλάβει αυτά τα οποία του εξηγούμε. Πρέπει όμως πάντοτε να γνωρίζει το πρόβλημα του και να προχωράει ανάλογα στη ζωή του, έτσι ώστε να του δημιουργεί όσο δυνατόν λιγότερα προβλήματα και συμπλέγματα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Κόρσακoφ και μνήμη
Το σύνδρομο Κόρσακoφ είναι από παλιά γνωστό τόσο σε νευρολογία όσο και ψυχιατρική, αλλά τελευταία πέφτει σε λήθη διότι αυξάνονται συνεχώς τα κρούσματα του Alzheimer Περισσότερα...



Εστίες λοίμωξης και η νόσος του Hashimoto
Είναι πάρα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο, η εξέλιξη του οποίου παρακολουθείται τακτικά στα εξωτερικά ιατρεία όπως κάνουμε και εμείς εδώ στη Βιονευρολογική, ασθενείς, οι οποίοι έχουν εστίες λοίμωξης ταυτόχρονα με θυρεοειδίτιδα Hashimoto Περισσότερα...



Διακρανιακός μαγνητικός ερεθισμός και βλαστοκύτταρα
Τελευταίες ανακαλύψεις από την Ιαπωνία έχουν καταδείξει κάτι που επιστημονικά φαίνεται πολύ λογικό Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (3 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit