Κόπωση και ημικρανία

Νευρολογία-Ψυχιατρική-Επιπλοκές στις ημικρανίες

Οι ημικρανίες εμφανίζονται σε αρκετά μεγάλο ποσοστό ασθενών μετά από έντονη σωματική κόπωση. Κλινικά και διαγνωστικά αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία. Οι ασθενείς με έντονη σωματική κόπωση πρέπει να εξετάζονται πολύ προσεκτικά από τους νευρολόγους, ώστε να διαπιστώνεται εάν υπάρχει συνάφεια μεταξύ σωματικής κόπωσης και ημικρανίας. Το φαινόμενο είναι χαρακτηριστικό διότι υπάρχουν πολλοί ασθενείς με ημικρανιακή προδιάθεση που εμφανίζουν έντονη συμπτωματολογία μετά από έντονη κόπωση. Ακόμα και όταν οι ίδιοι οι ασθενείς δεν αντιλαμβάνονται τη σχέση μεταξύ κόπωσης και πονοκεφάλων, πρέπει να το επισημάνει ο γιατρός με τη λήψη αναλυτικού ιστορικού και να παραπέμψει τον ασθενή σε νευρολογικό έλεγχο, προκειμένου να εντοπιστούν περισσότερες αιτιολογίες.

Αυχενικά προβλήματα και συμπτώματα
Πρόκειται σε παγκόσμιο επίπεδο για πολλά εκατομμύρια ατόμων που βασανίζονται από συμπτώματα σε διαταραχές του αυχένα Περισσότερα...