• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Ποια είναι η αιτία της απότομης εμφάνισης και αύξησης των νευρολογικών συμπτωμάτων στο κακόηθες νευροληπτικό σύνδρομο;

Ποια είναι η αιτία της απότομης εμφάνισης και αύξησης των νευρολογικών συμπτωμάτων στο κακόηθες νευροληπτικό σύνδρομο;

Ποια είναι η αιτία της απότομης εμφάνισης και αύξησης των νευρολογικών συμπτωμάτων στο κακόηθες νευροληπτικό σύνδρομο;

Ένα κακόηθες νευροληπτικό σύνδρομο είναι κατά κανόνα εξαρτώμενο από την ουσία που το προκαλεί αλλά και από τη δοσολογία της με την οποία εισέρχεται στον οργανισμό.

Κατά κύριο λόγο στο 96% των περιπτώσεων παρατηρείται μετά από χορήγηση νευροληπτικών φαρμάκων. Τα νευροληπτικά αυτά φάρμακα πρέπει να είναι σε πολύ υψηλές δόσεις και να δίνονται συνεχώς για ημέρες. Αυτό το γεγονός συμβαίνει κυρίως σε έντονες ψυχιατρικές εικόνες.

Αυτός είναι και ο λόγος που τέτοιου είδους κακοήθη σύνδρομα νευροληπτικού χαρακτήρα παρατηρούνται κυρίως σε ψυχιατρικούς ασθενείς και μάλιστα χρόνιους ή σε αυτούς που τουλάχιστον είναι εντός κλινικής αγωγής.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα



Κώφωση μετά από χαστούκι
Όσο και αν φαίνεται περίεργο, είναι ιδιαίτερα πολλά τα περιστατικά που ζητούν τη βοήθεια του γιατρού, όταν περιορίζεται η ακοή τους μετά από χαστούκι Περισσότερα...



Εκπαιδεύεται το μυαλό;
Στην Βιονευρολογική, υπάρχουν πάρα πολλά προγράμματα της λεγόμενης διανοητικής εκπαίδευσης με εικονική νόηση. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 2/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit