• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Γιατί ο Αϊνστάιν σκεφτόταν με εικόνες;

Γιατί ο Αϊνστάιν σκεφτόταν με εικόνες;

Γιατί ο Αϊνστάιν σκεφτόταν με εικόνες;

Ο ίδιος ο Αϊνστάιν έλεγε τακτικά πως όταν σκεφτόταν, έβλεπε διάφορες εικόνες και ότι είχε επίσης την ικανότητα να τις συνδέει με τις σκέψεις του. Φυσικά, θα το έχουμε παρατηρήσει και στον εαυτό μας, αρκετές φορές, αυτό το συναίσθημα. Στη Νευρολογία το λέμε συναισθησία .Όπως έχουν δείξει οι νευροφυσιολογικές έρευνες, η συναισθησία είναι μια συγχώνευση διάφορων αισθητηριακών ιδιοτήτων στο νωτιαίο τους περιεχόμενο.

Σε ορισμένους ανθρώπους, υπάρχει μια περιοχή του εγκεφάλου, η γωνιώδης έλικα, όπου συγκεντρώνονται και αναπτύσσονται και αναλύονται αυτές οι πληροφορίες και ταυτόχρονα συνδυάζονται μεταξύ τους, έτσι που να δώσουν διάφορα νοήματα και συναισθήματα.Η διαταραχή αυτού του νευρωνικού τόξου φέρνει και τις λεγόμενες οπτικές ή ακουστικές ψευδαισθήσεις ή παραισθήσεις.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Alzheimer και γιατρός
Στη νόσο του Alzheimer συναντάς μεγάλα προβλήματα και δύσκολα σε έλεγχο, όπως είναι το πότε και πως θα γίνει η πρώτη ιατρική εξέταση και κάτω από ποιες συνθήκες. Περισσότερα...



Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;
Η επιληψία μπορεί να είναι ένα παιχνίδι της λειτουργίας τμημάτων του εγκεφάλου που εναλλάξ να παρουσιάζεται σε διάφορα σημεία, διαφορετικό χρόνο με διαφορετική ένταση. Περισσότερα...



Θεωρία του πνεύματος (theory of mind) και αυτισμός
Η εγκεφαλική διαδικασία της θεωρίας του πνεύματος επηρεάζεται περισσότερο στις περιπτώσεις αυτισμού. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 1ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit