• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Κλινικά και εργαστηριακά διαγνωστικά στοιχεία του αυτισμού

Κλινικά και εργαστηριακά διαγνωστικά στοιχεία του αυτισμού

Νευρολογία-Ψυχιατρική- Περιβάλλον και προσωπικότητα

Πρέπει να γίνεται έγκαιρη διάγνωση του αυτισμού, κυρίως στη νεαρή ηλικία, ώστε να υπάρχουν κατάλληλα θεραπευτικά αποτελέσματα. Στην προκειμένη περίπτωση, πριν το παιδί συμπληρώσει τα δύο έτη είναι απαραίτητο να εντοπίσουμε εκείνες τις ενδείξεις που θα μας επιτρέψουν να αναγνωρίσουμε τα συμπτώματα αυτισμού.  Εκτός από τα κλινικά στοιχεία τα οποία είναι η αντίδραση του παιδιού σε ότι αφορά τις διάφορες εντολές και η ικανότητα του να μιλάει, χρειάζονται και άλλα διαγνωστικά και εργαστηριακά ευρήματα. Η συγκέντρωση και εκτίμηση όλων αυτών των ευρημάτων γίνονται από ειδικούς, οι οποίοι έχουν πολύ μεγάλη εμπειρία και ασχολούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα με το αντικείμενο του αυτισμού. Μόνο κάποιος με μεγάλη εμπειρία μπορεί να συνδυάσει τα δεδομένα και να ξεκινήσει με τη διάγνωση σωστά, προκειμένου να εφαρμόσει την κατάλληλη θεραπεία. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σ’ αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν και πολλές υποκλινικές μορφές αυτισμού που μπορεί να δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο τη διάγνωση. Έτσι λοιπόν η εμπειρία του διαγνώστη γιατρού είναι πάρα πολύ σημαντική.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Γήρας και σοφία
Είναι γεγονός ότι όσο μεγαλώνει κανείς τόσο οι απαιτήσεις του μειώνονται και τόσο η υπομονή και η κριτική του ικανότητα αυξάνονται. Περισσότερα...





Επιληψία και ηλεκτροεγκεφαλογραφικές πληροφορίες
Σήμερα η σωστή αντιμετώπιση της επιληψίας χωρίς τη συνδρομή του ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος είναι αδύνατη. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit