Η νόσος του κινητικού νευρώνα και τα νευρολογικά «μπλοκς»

Στη νόσο του κινητικού νευρώνα με το που θα έρθει ο εκφυλισμός μιας νευρικής ίνας που φροντίζει μια μυϊκή ίνα, ξεκινά η διαδικασία της επανεύρωσης.

Δηλαδή, η ελεύθερη μυϊκή ίνα διακλαδώνεται νευρωνικά με μια «διπλανή» υγιή νευρική ίνα. Έτσι λοιπόν ένας νευρολογικός άξονας «αποκτά» την υποχρέωση να φροντίζει περισσότερες μυϊκές ίνες από τις δυνατότητες του. Η φροντίδα αυτή γίνεται μέσω νευρικών ώσεων.

Αρκετές φορές οι ώσεις αυτές στους νέους κλάδους είναι αδύναμες και διακόπτονται. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για νευρολογικά «μπλοκς». Τα μπλοκαρίσματα αυτά είναι ουσιαστικά και οι αιτίες της εξέλιξης της νόσου.

H άνοια του Lewy
Στην περίπτωση της άνοιας του Lewy έχουμε μια νευρολογική συμπτωματολογία και κλινική εικόνα που μοιάζουν πολύ με αυτές της νόσου του Alzheimer, μόνο που συμπληρώνονται και με παρκινσονική συμπτωματολογία, κυρίως τρόμο και αταξία των χεριών καθώς επίσης και οπτικές παραισθήσεις. Περισσότερα...