Σύγχυση (ντελίριο)

Σύγχυση ντελίριο

Ότι αφορά την σύγχυση και την κατάσταση ντελίριο, που προκύπτει πολλές φορές από αυτή, υπάρχει και μεταξύ των εξεταστών-ιατρών, πολλές φορές, παρόμοια αναταραχή, σε ότι αφορά τον όρο. Πάντως, είναι ένα γεγονός που όπως έχουμε διαπιστώσει εδώ στη Βιονευρολογική, σε ηλικιωμένους ανθρώπους πάνω από τα εξήντα πέντε χρόνια, πολύ τακτικά και χωρίς προειδοποίηση ή άλλα έντονα πρόδρομα στοιχεία, εμφανίζεται σε ένα ποσοστό περίπου 10%-25% ασθενών αυτής της ηλικίας. Πάντως, η σύγχυση σαν σύμπτωμα πρέπει πάντοτε να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη νωρίς και να εκτιμάται. Μόλις δε, υπάρχουν στοιχεία για την εξέλιξη της σε ένα αληθινό ντελίριο, τότε πρέπει ο ασθενής να στέλνεται σε ειδική ομάδα, προκειμένου να αντιμετωπιστεί σωστά.

Η αιτία της αγκυλωτικής σπονδυλίτιδας
Εδώ και πάρα πολλά χρόνια η αγκυλωτική σπονδυλίτιδα αναγνωρίζεται από τους γιατρούς σαν μια βασική αιτία πολλών παθήσεων και πολλών συμπτωμάτων που παρουσιάζονται από τη σπονδυλική στήλη Περισσότερα...