• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η συνείδηση, ο φόβος και ο χρόνος

Η συνείδηση, ο φόβος και ο χρόνος

Η συνείδηση, ο φόβος και ο χρόνος

Σε ότι αφορά το φόβο, έχουμε δύο μορφές που ανταποκρίνονται σε νευρωνικά τόξα. Είναι ο συνειδητός και ασυνείδητος φόβος. Όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, πρόκειται για το ίδιο συνειδησιακό βίωμα με δύο διαφορετικά «πρόσωπα». Βασικό ρόλο στην παρουσία αυτού του βιώματος παίζει η χρονική διάρκεια της λειτουργίας του και το προϋπάρχον άγχος.

Εάν π.χ. το προϋπάρχον άγχος είναι έντονο και η διάρκεια του φοβικά ερεθίσματος σύντομη, τότε τις περισσότερες φορές έχουμε συνειδητή αντίληψη του φόβου, η οποία ποιοτικά και ποσοτικά είναι και πλέον ισχυρή. Ο βασικός αυτός διαχωρισμός πρέπει να γίνεται σε όλες τις νευροψυχιατρικές διαταραχές από τον κλινικό ιατρό. Και αυτό πρέπει να συμβαίνει για να μπορεί να αναλυθεί η παθολογική βάση που αναπτύσσεται ο φόβος.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Παραβατική συμπεριφορά και γενετική προδιάθεση
Οι έρευνες που έχουν γίνει κατά επανάληψη στο χώρο των νευροεπιστημών τα τελευταία χρόνια έδειξαν πλέον με βεβαιότητα ότι πίσω από την παραβατική αυτή συμπεριφορά, ελεγμένη τις περισσότερες φορές, υπάρχει μια γενετική προδιάθεση Περισσότερα...



Το καρπιαίο σύνδρομο και οι νυχτερινές παραισθησίες
Το έχουμε δει πολλές φορές στη Βιονευρολογική ιδιαίτερα σε γυναίκες ασθενείς και μάλιστα υπέρβαρες. Περισσότερα...



Εγκεφαλογράφημα (ΗΕΓ)
Το νευροφυσιολογικό εργαστήριο της Βιονευρολογικής είναι από τα πλέον σύγχρονα και αποτελείται από άκρως εξειδικευμένα μηχανήματα σχετικά με την καταγραφή, ανάλυση και προσδιορισμό της εγκεφαλικής δραστηριότητας. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit