• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

Ένα πρόβλημα που διαπιστώνουμε στη Βιονευρολογική τακτικά, και ιδίως με τους μη ενημερωμένους επαρκώς ασθενείς, είναι η άτακτη λήψη φαρμάκων ή η αντίληψη ότι τα φάρμακα κάνουν κακό, ανάλογα από τις γενικές πληροφορίες από τον τύπο ή από γνωστούς. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να ξεκαθαριστεί με το γιατρό ˙ βέβαια αυτό θα το επιδιώξει ο ίδιος, αλλά και αν με την ένταση της συζήτησης δε συμπεριληφθεί άμεσα στο διάλογο, πρέπει ο ίδιος ο ασθενής να φέρει μπροστά όλες τις αμφιβολίες, σε ότι αφορά το θέμα της λήψης φαρμάκων. Εάν υπάρχουν αυτές, πρέπει ή να ακολουθηθεί η συνεργασία κατόπιν συμφωνίας με το γιατρό , σε ότι αφορά τη λήψη της αγωγής ή να διακοπεί αυτή. Το γράφουμε αυτό τόσο κάθετα, διότι χωρίς αυτή την προϋπόθεση δε γίνεται περαιτέρω συνεργασία με ουσιαστικό αποτέλεσμα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα



Πώς οι νυχτερινές κρίσεις διαταράσσουν τον ύπνο;
Στη Βιονευρολογική, έχουμε παρατηρήσει, στις πολύωρες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές, ότι η διαταραχή που οδηγεί σε ανάλογα νοσολογικά σύνδρομα του ύπνου, κατά τη διάρκεια του, κατά κύριο λόγο οφείλεται στη διακοπή που προκαλούν οι κρίσεις Περισσότερα...



Υαλουρονιδάση και αναζωογόνηση των κυττάρων
Ερευνητές σε πανεπιστήμιο της Γερμανίας έκαναν ένα σημαντικό βήμα και διαπίστωσαν ότι το ένζυμο υαλουρονιδάση επικαθήμενο στη σωστή θέση κοντά στα εγκεφαλικά κύτταρα είναι δυνατόν να δημιουργήσει προϋποθέσεις κυτταρικής αναγέννησης και νέας μάθησης. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 6/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit