Συμπτώματα κρίσης μετά από θεραπεία με natalizumab

Εκείνο που διακρίνει την εμφάνιση παρενεργειών μετά από θεραπεία με natalizumab σε ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας είναι μια διαφορετικότητα συμπτωμάτων, η οποία όμως αρχικά μπορεί να θεωρηθεί και σαν στοιχείο της κρίσης της σκλήρυνσης κατά πλάκας.

Κατά κύριο λόγο, αυτά τα συμπτώματα είναι τυπικά και εμφανίζονται κυρίως ως επιληπτικές κρίσεις, έκπτωση των γνωστικών λειτουργιών, ημιανοψίες και συνεχώς αυξανόμενη γνωστική ανεπάρκεια και νοητική υστέρηση.

Όταν κανείς παρατηρεί την απότομη «είσοδο» αυτών των συμπτωμάτων σε ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας, οι οποίοι λαμβάνουν θεραπεία με natalizumab, σημαίνει ότι υφίστανται παρενέργειες του φαρμάκου και όχι ότι η νόσος εμφανίζεται με άλλη μορφή· αυτό πρέπει να εκτιμηθεί κλινικά ανάλογα και να γίνουν τα σωστά διαγνωστικά βήματα.

H αμφοτερόπλευρη πορεία των νευρολογικών εκφυλιστικών νοσημάτων
Η διάγνωση των νευρολογικών εκφυλιστικών συμπτωμάτων είναι κάτι πολύ δύσκολο, απαιτεί μεγάλη κλινική πείρα, απαιτεί υπομονή από τον ασθενή, ατελείωτο διάβασμα, κούραση, επανάληψη εξετάσεων ή επανάληψη διαφόρων τεχνικών και ακόμη περισσότερη συνεχής αγωνία για τη διάγνωση ενός καλού ιστορικού Περισσότερα...

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 3 - 19/02/2011