• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η ραψωδία της θλίψης

Η ραψωδία της θλίψης

Η ραψωδία της θλίψης

Ο Ρωμαίος έγραψε κάποτε ένα υπόμνημα, το οποίο μπορούμε ελεύθερα να το μεταφράσουμε σαν ραψωδία της θλίψης . Συγκεκριμένα, εκεί αναφέρει ότι ο άνθρωπός υποφέρει τόσο πολύ, όσο δε φαντάζεται, ακριβώς γιατί δεν μπορεί να φανταστεί ότι κάποια μέρα θα το βρει μια τέτοια θλίψη .

Είναι κατά το ελληνικότερο «μη σου δώσει ο Θεός, όσα μπορείς να αντέξεις». Εάν κάποιος, όμως, ήδη από καιρό έχει κάνει κάποιες σκέψεις, έχει προετοιμάσει τον εαυτό του σχετικά με τέτοιες «επιθέσεις» θλίψης και απώλειας , τότε δεν καταλαμβάνεται τόσο ξαφνικά από αυτό το άγχος. Μπορεί μάλιστα να φτάσει σε σημείο μέσα από την ταραχή του και τον πόνο του να αντλήσει τη δύναμη, κοιτάζοντας το μέλλον.

Το βλέπουμε τακτικά εδώ στη Βιονευρολογική σε ασθενείς, οι οποίοι πράγματι επεξεργάζονται το πρόβλημα τους και μέσα από την ίδια τους την κατάσταση και από αυτά που έχουν δει κάποιες στιγμές. Η βοήθεια όμως του ειδικού είναι απαραίτητη.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα



Τομογραφία εκπομπής φωτονίων (spect)
Είναι μια τεχνική ,που αποδίδει πάρα πολύ, και ιδιαίτερα λίγο παραμελημένη τον τελευταίο καιρό. Η μεγάλη τους χρησιμότητα είναι στο ότι είναι η μόνη που ελέγχει με ακρίβεια την διάσπαση του εγκεφαλικού φραγμού και μπορεί να ερευνήσει ασθένειες, οι οποίες είναι δύσκολα να γίνουν με τις άλλες συνηθισμένες μεθόδου. Περισσότερα...



Άσχημοι καιροί για νάρκισσους
Ζούμε σε μία εποχή όπου τα γενικά κοινωνικά αντανακλαστικά είναι έτσι ρυθμισμένα ώστε να αποφεύγεται κάθε είδους ένταση, σύγκρουση και τραυματική εμπειρία. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit