Πόσο βοηθούν τα αναλγητικά στην ινομυαλγία;

???????????????????????????????

Η ινομυαλγία είναι μια συγκεκριμένη νόσος του κεντρικού νευρικού συστήματος, η οποία υποδεικνύει συγκεκριμένες εγκεφαλικές φθορές σε ορισμένα σημεία. Το κύριο χαρακτηριστικό και ιδιαίτερα ενοχλητικό σύμπτωμα της είναι οι έντονοι πόνοι που εμφανίζονται συχνότερα κατά τη διάρκεια της νύχτας και κάνουν τον ύπνο δύσκολο. Στη συνέχεια ο δύσκολος ύπνος επιδεινώνει τους πόνους κ.ο.κ.. Συνέπεια αυτής της κατάστασης είναι η κατάχρηση αναλγητικών φαρμάκων, διότι οι πόνοι είναι αφόρητοι και δεν δίνουν στο γιατρό τη διέξοδο μιας γρήγορης και αποτελεσματικής αγωγής. Αυτό δε δημιουργεί ένα  επιπλέον πρόβλημα στην ινομυαλγία. Ο πιο σωστός τρόπος είναι η αντιμετώπισή της συνολικά ως μια νευρολογική νόσος.

Άνοια και απώλεια όρασης
Λόγω του ότι οι ασθενείς με ανοϊκά σύνδρομα έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τον τελευταίο καιρό, αρχίζουν και οι ιατροί να προσέχουν ακόμα περισσότερο τη συμπτωματολογία αυτή των ανοϊκών συνδρόμων Περισσότερα...