• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η αντίδραση «σωτηρία» στις υπνικές παραισθήσεις

Η αντίδραση «σωτηρία» στις υπνικές παραισθήσεις

Οι άνθρωποι που υποφέρουν από υπνικές παραισθήσεις το γνωρίζουν οι περισσότεροι καλά και περνάνε τρομερές δυσκολίες και καταστάσεις, ενώ υποσυνείδητα αναγνωρίζουν πως αυτά συμβαίνουν στην περιοχή του ονείρου. Για αυτές τις καταστάσεις πρέπει να υπάρχει μια δυνατότητα αντίδρασης. Και πράγματι η αντίδραση αυτή μπορεί να βρίσκεται κυρίως στο μυστικό, πρώτα από όλα να μην αντιδρούν στις καταστάσεις αυτές, να κοιτάζουν να κουνήσουν το μεγάλο δάκτυλο του ποδιού ή του αντίχειρα, να προσπαθήσουν να πάρουν βαθιές αναπνοές ενσυνείδητα και να επαναλάβουν μέσα τους ότι υφίσταται μια υπνική παράλυση ή υπνική ψευδαίσθηση. Βέβαια το αποκορύφωμα στο να σωθούν από όλα αυτά είναι να πάνε στο τέλος να πιούν λίγο νερό ή κρύο γάλα. Βέβαια διαβάζεται αυτό λίγο αστείο, όμως σε όσους ασθενείς στη Βιονευρολογική είχαμε τη δυνατότητα να το ελέγξουμε κατά την καταγραφή εικοσιτετραώρου ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος  έχουμε δει ότι έχει αποδώσει.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Εθισμός, βουλιμία, πάχος
Γνωρίζουμε από πολλά χρόνια ότι στο κέντρο του εγκεφάλου υπάρχει ένας μηχανισμός επιβράβευσης και ηδονής Περισσότερα...



Ο πόνος των μυών
Στη Βιονευρολογική έχουμε διαπιστώσει, τουλάχιστον στους νευρολογικούς ασθενείς, ότι από τα πιο τακτικά και δυσάρεστα σύνδρομα είναι οι πόνοι των μυών Περισσότερα...



Οι ντεντέκτιβ του ύπνου
Η εξέλιξη της επιστήμης μοιραία γεννά και καινούργια επαγγέλματα. Σε προηγμένες χώρες Ευρώπης και Αμερικής, ήδη έχουν εμφανιστεί τέτοια Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit