«Έχουν θεση» τα φαρμακα σε υπερμετρο φοβο η πανικο; - ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ «ΈΧΟΥΝ ΘΕΣΗ» ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΣΕ ΥΠΕΡΜΕΤΡΟ ΦΟΒΟ Η ΠΑΝΙΚΟ;
  • Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

«Έχουν θέση» τα φάρμακα σε υπέρμετρο φόβο ή πανικό;

«Έχουν θέση» τα φάρμακα σε υπέρμετρο φόβο ή πανικό;

«Έχουν θέση» τα φάρμακα σε υπέρμετρο φόβο ή πανικό;

Από την εμπειρία μας στη Βιονευρολογική, είναι γνωστό ότι τα άτομα αυτά που δεν μπορούν να διαχειριστούν το χρόνο αποκατάστασης, όπως λέμε, ενός συναισθήματος ή μια φοβικής εμπειρίας, προκαλούν τεράστιες αντιδράσεις στο ανοσοποιητικό, οι αρνητικές συνέπειες του οποίου φαίνονται στο μέλλον. Έτσι λοιπόν, αν κάποιος δεν έχει «διδαχτεί» να τιθασεύει αυτά τα αρνητικά συναισθήματα και είναι διαρκώς υπό κατάσταση στρες, είναι προτιμότερο τις περισσότερες φορές να υπάρξει η ανάλογη φαρμακευτική αγωγή, το δυνατόν γρηγορότερα και όσο γίνεται πιο αποτελεσματικά. Πέραν από το ότι προστατεύει άμεσα τον ίδιο του ασθενή τη στιγμή που υπάρχει το φοβικό για αυτόν γεγονός, προετοιμάζει τον εγκέφαλο του, με την κατάλληλη δοσολογία και την ανάλογη υποστηρικτική αγωγή για το μέλλον, να αποφεύγει παρόμοιες καταστάσεις.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα



Εγκέφαλος και στερητικό σύνδρομο
Μπορούμε να πούμε ότι νοσολογικά η βάση κάθε στερητικού συνδρόμου είναι η δυσλειτουργία κάποιας περιοχής του εγκεφάλου Περισσότερα...



Παιδικές επιληπτικές κρίσεις και ηλεκτροεγκεφαλογράφημα
Οι παιδικές επιληπτικές κρίσεις έχουν μια πάρα πολύ μεγάλη «γκάμα» κλινικών εμφανίσεων, αλλά και οι μη επιληπτικές κρίσεις, που πρέπει να διαφοροδιαγνωστούν από αυτές, είναι εξίσου πολλές Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 6/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit