• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)
  • Home
  • Αντιεπιληπτικά φάρμακα και αιτιολογία της επιληψίας

Αντιεπιληπτικά φάρμακα και αιτιολογία της επιληψίας

Αντιεπιληπτικά φάρμακα και αιτιολογία της επιληψίας

Eπιληψία

Αναμφισβήτητα, με την πρόοδο της φαρμακοβιομηχανίας τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί πολλά είδη αντιεπιληπτικών φαρμάκων, των οποίων η «συντονισμένη» χρήση προσφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα για την καταπολέμηση της επιληψίας. Πάντως, το ερώτημα εάν αυτά τα φάρμακα «απαλείφουν» και την αιτία της επιληψίας παραμένει. Δυστυχώς, μέχρι στιγμής η φαρμακευτική αγωγή με τα μοντέρνα φάρμακα καταστέλλει τις επιληπτικές κρίσεις στα 2/3 των ασθενών, δε «διώχνει» όμως το αίτιο. Τόσο ο συνδυασμός τους όσο και η δυνατότητα συντονισμού με άλλες μεθόδους αποτελούν προκλήσεις για τους επιληπτολόγους ανά την υφήλιο, προκειμένου να καταπολεμηθεί στη «ρίζα» η επιληψία.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

O τραυματισμένος νωτιαίος μυελός «αναγεννάται»
Μετά την αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων και των περιστατικών τραυματισμού του νωτιαίου μυελού με συγκεκριμένες παραλύσεις έγιναν κάποιες παρατηρήσεις οι οποίες έχουν δείξει ότι υφίσταται μια διαδικασία αναγέννησης του νωτιαίου μυελού ∙απλώς άλλες παράλληλες «τρέχουσες» διαδικασίες του νευρικού συστήματος αναστέλλουν αυτήν τη λειτουργία. Περισσότερα...



Λοιμώδης μονοπυρήνωση και νευρικό σύστημα
Λοιμώδης μονοπυρήνωση και νευρικό σύστημα Περισσότερα...



Τι είναι το hyperscanning;
Μια καινούργια μέθοδος που αναπτύχτηκε τον τελευταίο καιρό και χρησιμοποιείται ευρέως στις νευροεπιστήμες είναι το hyperscanning Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 3ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit