• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πως γίνεται η διάγνωση της νόσου Alzheimer;

Πως γίνεται η διάγνωση της νόσου Alzheimer;

Πως γίνεται η διάγνωση της νόσου Alzheimer;

Με απόλυτη σιγουριά μόνο μια βιοψία στον εγκέφαλο του ασθενούς μετά από το θάνατό του είναι δυνατόν να «πιστοποιήσει» την ύπαρξη της νόσου του Alzheimer.

Εντωμεταξύ λόγω των πολλών νέων διαγνωστικών τεχνικών καθώς επίσης και των εμπειριών από τις διάφορες εξετάσεις, με ένα συνδυασμό πολλών διερευνητικών εξετάσεων μπορεί κανείς σήμερα να βγάλει τη διάγνωση ακόμη και σε ζωντανούς ασθενείς περίπου στο 95%.

Βέβαια κατά την προσπάθεια να βρεθεί αυτή η διάγνωση πρέπει να αποφευχθούν σοβαρά λάθη, διότι άλλες κλινικές εικόνες μπορεί να μοιάζουν με αυτήν του Alzheimer, όπως π.χ. η θυρεοειδική εγκεφαλοπάθεια, η έλλειψη βιταμίνης, οι διάφορες λοιμώξεις, ο καρκίνος ή οι καταθλίψεις.

Όλες αυτές οι κλινικές μορφές είναι δυνατόν να δίνουν αρκετές φορές την εικόνα του Alzheimer. Επίσης νευροεκφυλιστικές αλλοιώσεις, όπως π.χ. τα σωματίδια Lewy, η νόσος του Κρόιτσφελντ-Γιάκομπ, είναι δυνατόν να εμφανίζουν την εικόνα μιας άνοιας τύπου Alzheimer, ενώ στην ουσία πρόκειται για άλλες παθολογικές καταστάσεις.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Υπνοβασία και ηλεκτροεγκεφαλογράφημα
Το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα αποτελεί χαρακτηριστική εξέταση που δείχνει παραστατικά και πιστοποιεί την ύπαρξη της υπνοβασίας. Περισσότερα...



Το «ελαστικό» εγώ
Στη Βιονευρολογική έχουμε παρατηρήσει σε ασθενείς διαφόρων παθήσεων ξαφνικές αλλαγές της προσωπικότητας και συγκεκριμένα να εκφράζονται με διαταραχές του εγώ Περισσότερα...





Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 3/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit