• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Alzheimer ή καρκίνος;

Alzheimer ή καρκίνος;

Το κοινωνικό προφίλ της νόσου του Alzheimer. jpg

Η παγκόσμια οργάνωση «άνοια 2000» κάνοντας έναν απολογισμό  μέσω αγγλικών ερευνών διαπίστωσε «τρομερούς» αριθμούς εξόδων για τη νόσο του Alzheimer. Στην Ελλάδα υπολογίστηκε ότι το ετήσιο οικονομικό κόστος για τη νόσο του Alzheimer είναι περίπου είκοσι εφτά δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ το αντίστοιχο για τον καρκίνο είναι δώδεκα δισεκατομμύρια ευρώ, αν και ο αριθμός των καρκινοπαθών είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των ατόμων που πάσχουν από Alzheimer∙ υπήρχαν βέβαια και «μεικτές» περιπτώσεις. Στη συνέχεια ακολούθησαν τα καρδιακά έμφρακτα με δέκα δισεκατομμύρια ευρώ και τα εγκεφαλικά με έξι δισεκατομμύρια ευρώ. Βλέπουμε λοιπόν ότι στα αληθινά κόστη υγείας «σημαιοφόρος» σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο είναι η νόσος του Alzheimer.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Θλιμμένος ή ανοϊκός;
Η ερώτηση αυτή τίθεται πολύ τακτικά στη Βιονευρολογική για ασθενείς που προσέρχονται για εξέταση Περισσότερα...



Το πρόβλημα της διάχυτης αλωπεκίας στα βρέφη
Στη περίπτωση της διάχυτης αλωπεκίας, μετά τον τοκετό, έχουμε σαφώς κάποιες νευρολογικές διαταραχές, οι οποίες επιβεβαιώνονται με τη χρήση της νευροφυσιολογικής διαγνωστικής διαδικασίας Περισσότερα...



Αντικαταθλιπτικά, αντιψυχωσικά και εγκεφαλική δραστηριότητα
Πάρα πολλές φορές οι κλινικοί γιατροί συντονίζουν τις έρευνες τους σε ότι αφορά την εγκεφαλική δραστηριότητα χρησιμοποιώντας την πολύωρη ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή, όταν έχουν να κάνουν με χρόνιους ασθενείς που λαμβάνουν αντιεπιληπτικά ή αντιψυχωσικά φάρμακα. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit