Η εξέταση αυτή κάθε αυτή είναι πάρα πολύ απλή.
Βάζουμε έναν κεντρικό αριθμό, για παράδειγμα το εκατό, εξαναγκάζοντας τον ασθενή να αφαιρεί ή να προσθέτει κατά πέντε.
Με την ικανότητα που δείχνει διαπιστώνουμε και εμείς εάν υπάρχει βλάβη ή όχι. Εν προκειμένω η βλάβη αυτή είναι πάντα στο επικρατούν ημισφαίριο και συνοδεύει και άλλες γνωστικές διαταραχές.
Το ιδιαίτερο που εμφανίζει είναι, εάν από μόνη της είναι έντονη, να οδηγήσει τον εξεταστή και σε υπόνοια παρομοίων διαταραχών.