• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Γιατί η επιληψία αυξάνεται συνεχώς;

Γιατί η επιληψία αυξάνεται συνεχώς;

Κυρίως επειδή σήμερα με το σύγχρονο εγκεφαλογράφημα διαγιγνώσκεται πιο εύκολα, αλλά και το κοινό είναι πιο πληροφορημένο. Ύστερα από αυτό, σήμερα οι ασθενείς με επιληπτικά σύνδρομα ζουν περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν, φτάνοντας αισίως να έχουν σχεδόν το ίδιο προσδόκιμο ζωής με τους υγιείς. Ένας άλλος λόγος αύξησης  του αριθμού είναι η γιγαντιαία άνοδος των τροχαίων ατυχημάτων, αυτοάνοσων και μεταβολικών νοσημάτων. Ιδιαίτερα τα δυο τελευταία όπως έδειξαν πρόσφατες μελέτες, ανεβάζουν μαζί με τον παρατεταμένο χρόνο ζωής, τον αριθμό των επιληπτικών ραγδαία. Πρέπει όμως να αναφέρουμε σαν λόγο αύξησης και τις επιτυχημένες θεραπευτικές επεμβάσεις των τελευταίων ετών.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Πυρετικοί σπασμοί και εγκεφαλικός αιματικός φραγμός
Ο εγκεφαλικός αιματικός φραγμός αναπτύσσεται πολύ αργά μετά τη γέννηση του ατόμου και ολοκληρώνεται κατά την περίοδο της ανάπτυξης του μέχρι να λάβει μια τελική μορφή, η οποία όμως πάντοτε δυναμικά εναλλάσσεται με παθολογικές καταστάσεις. Περισσότερα...



Τα αντανακλαστικά «εκκρεμές»
Κατά την εξέταση των αντανακλαστικών, και ειδικά των κάτω άκρων, όταν αυτά «κρέμονται», δεν πατούν δηλαδή σε στέρεο έδαφος, τότε μετά την πρόκληση τους, αντανακλαστική, βλέπουμε το κάτω άκρο να πηγαινοέρχεται όπως το εκκρεμές Περισσότερα...



Επιληπτόμορφες κρίσεις
Οι επιληπτόμορφες κρίσεις αποτελούν ένα αντικείμενο της σύγχρονης νευρολογίας, έχοντας ένα μεγάλο κομμάτι των νευροεπιστημών να ασχολείται με μια σειρά κλινικών εικόνων που ενώ μοιάζουν με επιληπτικές καταστάσεις, δεν είναι. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit