• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Γιατί η επιληψία αυξάνεται συνεχώς;

Γιατί η επιληψία αυξάνεται συνεχώς;

Κυρίως επειδή σήμερα με το σύγχρονο εγκεφαλογράφημα διαγιγνώσκεται πιο εύκολα, αλλά και το κοινό είναι πιο πληροφορημένο. Ύστερα από αυτό, σήμερα οι ασθενείς με επιληπτικά σύνδρομα ζουν περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν, φτάνοντας αισίως να έχουν σχεδόν το ίδιο προσδόκιμο ζωής με τους υγιείς. Ένας άλλος λόγος αύξησης  του αριθμού είναι η γιγαντιαία άνοδος των τροχαίων ατυχημάτων, αυτοάνοσων και μεταβολικών νοσημάτων. Ιδιαίτερα τα δυο τελευταία όπως έδειξαν πρόσφατες μελέτες, ανεβάζουν μαζί με τον παρατεταμένο χρόνο ζωής, τον αριθμό των επιληπτικών ραγδαία. Πρέπει όμως να αναφέρουμε σαν λόγο αύξησης και τις επιτυχημένες θεραπευτικές επεμβάσεις των τελευταίων ετών.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ένρινη ομιλία και υγρά
Είναι δυο συμπτώματα τα οποία είναι πολύ χαρακτηριστικά, δυσάρεστα και άκρως ενοχλητικά που εμφανίζονται ταυτόχρονα, όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, και κυρίως μονόπλευρα μερικές φορές, όταν έχουμε την αδυναμία της μαλθακής υπερώας Περισσότερα...



Η δράση της γεμσιταμπίνης (Gemzar)
H γεμσιταμπίνη (Gemzar) είναι ένα καινούργιο φάρμακο, το οποίο τον τελευταίο καιρό έχει μεγάλη χρήση σε πολλές μορφές χημειοθεραπείας μεταξύ των οποίων βέβαια και σε νευρολογικές νεοπλασίες Περισσότερα...



Η προστακτική της αυθεντικότητας και η τιμωρία του αυτοτραυματισμού
Σήμερα η κοινωνία έχει διαμορφωθεί μ’ έναν τέτοιον τρόπο που δημιουργεί πληθώρα «προστακτικών» συμπεριφοράς, που όταν ακολουθούνται κατά γράμμα μεγαλώνουν την παθολογική κατάσταση του νάρκισσου. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 8/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit