• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Αντιψυχωτικά φάρμακα και το κατώφλι της επιληψίας

Αντιψυχωτικά φάρμακα και το κατώφλι της επιληψίας.

Eπιληψία

Η αντιμετώπιση ενός ψυχωτικού επεισοδίου είναι ιδιαίτερα δύσκολη δουλειά ακόμη και για πολύ έμπειρους ψυχιάτρους. Ένας μεγάλος βαθμός δυσκολίας προκύπτει όταν οι δόσεις των φαρμάκων αυτών είναι σε τέτοια επίπεδα που φθάνουν την εγκεφαλική δραστηριότητα στα όρια μιας επιληπτικής έκρηξης. Για τον λόγο αυτό και ιδιαίτερα για να προλαμβάνουμε την εγκεφαλική αντίδραση σε σχέση με το όριο στο κατώφλι της εγκεφαλικής αντίδρασης, σε όλες αυτές του τύπου αγωγές είναι απαραίτητος ο ταυτόχρονος έλεγχος με το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Το σάκχαρο φέρνει άνοια;
Στη Βιονευρολογική η ερώτηση αυτή κατά 50% απαντάτε θετικά, λόγω του ότι ο σακχαρώδης διαβήτης σε χρόνια μορφή με τον καιρό προκαλεί αγγειακά νοσήματα με τη μορφή μικροεμφράκτων στον εγκέφαλο που πάλι «συνδεδεμένα» μεταξύ του και τις παρενέργειες του, ανάλογα σε ποιά εγκεφαλική περιοχή βρίσκονται, δημιουργούν οπωσδήποτε μια συνθήκη τέτοια της λεγόμενης μικροαγγειακής άνοιας Περισσότερα...



Φαρμακοβιομηχανία και σκλήρυνση κατά πλάκας
Η φαρμακευτική αγορά είναι όπως κάθε άλλη αγορά˙ έχει στόχο το κέρδος Περισσότερα...



Γιατί το παρελθόν μας είναι υπεύθυνο για τους πανικούς μας;
Όλες οι φοβικές καταστάσεις, αρνητικά συναισθήματα, δυσάρεστες εμπειρίες, τρομακτικά γεγονότα, φοβικά επεισόδια που ζήσαμε στο παρελθόν καταχωρούνται μνημονικά σε μια περιοχή του εγκεφάλου που βρίσκεται και στο αριστερό και δεξί ημισφαίριο του και λέγεται αμυγδαλή Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 9/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit