• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Οι ακουστικές ψευδαισθήσεις επιληπτικού χαρακτήρα

Οι ακουστικές ψευδαισθήσεις επιληπτικού χαρακτήρα

Οι ακουστικές ψευδαισθήσεις επιληπτικού χαρακτήρα

Το κέντρο της ακοής , στην έλικα του Χελς , είναι μια ευαίσθητη και αρκετά προσιτή, σε τραύματα και λοιμώξεις, περιοχή.

Στη Βιονευρολογική, έχουμε παρατηρήσει με τη μορφή ακουστικών ψευδαισθήσεων επιληπτικού χαρακτήρα τακτικά σε ασθενείς με λοιμώδη νοσήματα ή τραύματα.

Είναι όμως άξιο αναφοράς, γιατί πρέπει να λαμβάνεται υπόψη σε διαφοροδιαγνωστικές καταστάσεις που απαιτούν εκτεταμένη διαγνωστική προσπάθεια.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό είναι σημαντικό, διότι «προστατεύει» από τη λάθος διάγνωση κάποιας ψύχωσης .


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Η αντίδραση «σωτηρία» στις υπνικές παραισθήσεις
Οι άνθρωποι που υποφέρουν από υπνικές παραισθήσεις το γνωρίζουν οι περισσότεροι καλά και περνάνε τρομερές δυσκολίες και καταστάσεις, ενώ υποσυνείδητα αναγνωρίζουν πως αυτά συμβαίνουν στην περιοχή του ονείρου. Περισσότερα...



Η συμμετοχή των ψυχικών διαταραχών στις επιληπτικές κρίσεις
Η γνώμη μας στην Βιονευρολογική είναι ότι στις επιληπτικές κρίσεις συγκεντρώνεται, και μέχρι στιγμής πριν λίγο ήταν αναγκαίο, η προσοχή των γιατρών κυρίως σ’ αυτή καθ’ αυτή την ασθένεια και στην θεραπευτική αντιμετώπιση των κρίσεων. Περισσότερα...



«Πρησμένα» πόδια και υπέρταση
Αυτός ο συνδυασμός με συμπληρωματικό, πολλές φορές, εύρημα, ελαφρύ πυρετό, αποτελεί, κατά κύριο λόγο, μια αυτοάνοση αντίδραση από πολλούς παράγοντες, κυρίως με τη μορφή συνοδούς συμπτώματος και σε αυτοάνοσα νοσήματα Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 2/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit