• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

H δευτερογενής επήρεια του κροταφικού λοβού

H δευτερογενής επήρεια του κροταφικού λοβού

H δευτερογενής επήρεια του κροταφικού λοβού

Ο κροταφικός λοβός είναι βασικός για τη λειτουργία συμπεριφοράς και μνήμης και είναι ιδιαίτερα ευάλωτος στις επιληπτικές κρίσεις. Όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, η δραστηριότητα του καταγράφεται πάντα με επάρκεια και υψηλή ευκρίνεια στα μοντέρνα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα.

Η καλή ανάλυση αυτών των ηλεκτροεγκεφαλογραφημάτων δίνει πολλές φορές σωτήριες λύσεις. Οι λύσεις αυτές είναι σε ότι αφορά τη μορφή των κρίσεων και τη θεραπεία του κροταφικού λοβού. Μέσα από τα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα μπορούμε να παρατηρήσουμε και την αλληλεπίδραση του κροταφικού λοβού με άλλους εγκεφαλικούς σχηματισμούς.

Σε περιπτώσεις που η επιληψία άλλων εγκεφαλικών σχηματισμών επηρεάζει τον κροταφικό λοβό, τότε μιλάμε για «κροταφικοποίηση» της.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Τα «συγκινητικά» λόγια
Είναι πολλές φορές που διερωτόμαστε πως είναι δυνατόν από κάποιον λόγο ενός πολιτικού, ιερέα ή ακόμη και απλού ανθρώπου να συγκινούμαστε τόσο πολύ και να αισθανόμαστε τον πόνο και το «βάσανο» του άλλου Περισσότερα...



Εξέλιξη εγκεφαλικού τραύματος και τεστοστερόνη
Στην Ελλάδα τα άτομα με μικρές ή μεγάλες εγκεφαλικές κακώσεις όπου δεν γίνεται ο προσδιορισμός της τεστοστερόνης μετά απ’ αυτές υπολογίζονται πάνω από πέντε με έξι χιλιάδες το χρόνο. Περισσότερα...



Αισθητηριακά ελλείμματα και ψυχώσεις
Υπάρχουν αρκετές μορφές ψυχώσεων, κυρίως παραληρηματικού χαρακτήρα, με την τάση να παρουσιάζουν παρόμοια συμπτωματολογία σε άτομα της ιδίας ομάδας Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 2 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit