Βιονευρολογικά

Εκπαίδευση και εικονική νόηση

Εκπαίδευση και εικονική νόηση

Ο εγκέφαλος μας, όπως έχουν δείξει επιστημονικά πειράματα, πραγματοποιεί μέσα σε νευρωτονικό τόξο, όλη τη διαδικασία οποιασδήποτε πράξης, ιδιαίτερα άσκησης που είναι να επακολουθήσει. Σε αυτή την περίπτωση, είναι λοιπόν ουσιώδες, όταν έχουμε ανθρώπους τόσο με κινητά προβλήματα όσο κα με διανοητικές διαταραχές, να μπορούμε να κάνουμε μετά από μια νευροφυσιολογική εξέταση, η οποία όπως έχουμε δει στην Βιονευρολογική, αποδίδει αισθητά σε ότι αφορά την κατανόηση του μεγέθους του προβλήματος, ένα πρόγραμμα αναλογικής εξάσκησης που πρώτα θα γίνεται στο μυαλό και μετά θα εφαρμόζεται στην πραγματικότητα. Αυτό βοηθάει τα μέγιστα όσον αφορά την εκπαίδευσηκαι τη θεραπεία του ασθενούς.