Βιονευρολογικά

Μαθησιακές διαταραχές και εκπαίδευση

Μαθησιακές διαταραχές και εκπαίδευση

Οι μαθησιακές διαταραχές πλέον ανέρχονται περίπου στο 10% με 15% των παιδιών και όπως έχουμε διαπιστώσει εδώ στην Βιονευρολογική, αυτό το ποσό τείνει να αυξάνεται. Βέβαια ένα μεγάλο ρόλο σε αυτή τη διαδικασία, παίζει το γεγονός ότι η ζωή έχει γίνει πολύπλοκη, οι ανάγκες πολύ μεγάλες και η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων δύσκολη. Παρόλο του ότι έχουν περιοριστεί τα περί γεννητικά προβλήματα, οι μαθησιακές διαταραχές εμφανίζουν μια αυξημένη τάση. Εκείνο που πρέπει να γίνει κατανοητό και για εκπαιδευτές γιατρούς και γονείς είναι ότι το κυριότερο όπλο και το πιο απλό που έχει κανένας στην διάθεση του προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, είναι η εκπαίδευση και συγκεκριμένα από το τμήμα της επανάληψης. Υπάρχουν διάφορα σχήματα επανάληψης, σε σύνδεση με τις μορφές συμπεριφοράς, ανάλογες με το άτομο, που καμία φορά πραγματικά φτάνουν σε θαύματα. Πρέπει να προηγηθεί μια εκτεταμένη νευροφυσιολογική εξέταση (ηλεκτροεγκεφαλογράφημα), προκειμένου να βρεθούν τα όρια της πιθανής λειτουργικής εγκεφαλικής διαταραχής για τα προβλήματα των μαθησιακών προβλημάτων και εκεί πάνω να βγει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης.