• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;

Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;

Η επιληψία μπορεί να είναι ένα παιχνίδι της λειτουργίας τμημάτων του εγκεφάλου που εναλλάξ να  παρουσιάζεται σε διάφορα σημεία, διαφορετικό χρόνο με διαφορετική ένταση. Το γεγονός αυτό από την πείρα μας στην Βιονευρολογική, πρέπει τουλάχιστον μια φορά να γίνει πλήρης διαγνωστική εξέταση, κυρίως με πολύωρες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές και παράλληλη καταγραφή των διαφόρων συμπτωμάτων, όπως αντιλαμβάνεται ο νευρολόγος το περιβάλλον ή έρχονται από την εξωτερική παρατήρηση. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση, όλα τα διαγνωστικά μέσα που σήμερα διαθέτει η σύγχρονη νευρολογία να μην εξαντλούνται σε αυτές τις περιπτώσεις, προκειμένου να δίνουμε, στον ασθενή που τα παρουσιάζει, τη σιγουριά για μια ζωή ελεύθερη κρίσεων. Επομένως, κάθε διαγνωστική προσπάθεια πρέπει να πηγαίνει, σε ότι αφορά την επιληψία, μέχρι τέλος.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Αιτίες εγκεφαλοπαθειών
Οι εγκεφαλοπάθειες αποτελούν ένα πάρα πολύ μεγάλο κεφάλαιο της κλινικής νευρολογίας, που τις περισσότερες φορές, όπως έχουμε καταλάβει εδώ πέρα στη Βιονευρολογική, παραμένει αδιευκρίνιστο πριν δοθεί η τελεσίδικη θεραπεία Περισσότερα...



Υπέρταση, κάλιο και άνοια
Mερικές μορφές υπέρτασης προέρχονται, κατά κύριο λόγο, όπως διαπιστώνουμε και εδώ στα εργαστήρια της Βιονευρολογικής, από την έλλειψη καλίου Περισσότερα...



Ο χαρακτήρας του «δύσκολου» παιδιού
Τα παιδιά που χαρακτηρίζονται σαν «δύσκολα», φτάνουν σε ένα ποσοστό 10% στη σύγχρονη κοινωνία Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 2 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit