• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;

Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;

Η επιληψία μπορεί να είναι ένα παιχνίδι της λειτουργίας τμημάτων του εγκεφάλου που εναλλάξ να  παρουσιάζεται σε διάφορα σημεία, διαφορετικό χρόνο με διαφορετική ένταση. Το γεγονός αυτό από την πείρα μας στην Βιονευρολογική, πρέπει τουλάχιστον μια φορά να γίνει πλήρης διαγνωστική εξέταση, κυρίως με πολύωρες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές και παράλληλη καταγραφή των διαφόρων συμπτωμάτων, όπως αντιλαμβάνεται ο νευρολόγος το περιβάλλον ή έρχονται από την εξωτερική παρατήρηση. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση, όλα τα διαγνωστικά μέσα που σήμερα διαθέτει η σύγχρονη νευρολογία να μην εξαντλούνται σε αυτές τις περιπτώσεις, προκειμένου να δίνουμε, στον ασθενή που τα παρουσιάζει, τη σιγουριά για μια ζωή ελεύθερη κρίσεων. Επομένως, κάθε διαγνωστική προσπάθεια πρέπει να πηγαίνει, σε ότι αφορά την επιληψία, μέχρι τέλος.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα



Υπερκινητικό παιδί και ηλεκτροεγκεφαλογράφημα
Η πλέον χαρακτηριστική και σίγουρη μέθοδος για την παρακολούθηση της εγκεφαλικής λειτουργίας ενός υπερκινητικού παιδιού με διάσπαση προσοχής είναι η μέθοδος του ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος. Περισσότερα...



Ηλεκτρομαγνητικά κύματα και αυτοκτονίες
Είναι γνωστές οι παγκόσμιες έρευνες και οι εμπειρίες που έχουμε εδώ από τη Βιονευρολογική, που συνηγορούν σε αυτό˙ ότι υπάρχει μια σχέση μεταξύ ηλεκτρομαγνητικών φαινομένων και χαμηλών συχνοτήτων, ατμοσφαιρικών διαταραχών, με ότι αφορά τη νοητική ικανότητα και την ψυχοδομή των ατόμων Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (3 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit