Βιονευρολογικά

Παιδί – μάθηση – σκέψη

Παιδί – μάθηση – σκέψη

Ένα μεγάλο διαγνωστικό πρόβλημα της σύγχρονης νευρολογίας είναι η εκτίμηση του επιπέδου σκέψης και μάθησης του παιδιού.

Δηλαδή μια ομάδα κυττάρων που είναι στο σημείο μηδέν έχει περίπου έναν αριθμό νευρικών συνάψεων και εξελίσσεται σε 100 δισεκατομμύρια κυττάρων γεμάτα γνώση και σκέψη.

Σε αυτό το διάστημα η σύγχρονη νευρολογία έχει βρει κάποιες διαγνωστικές μεθόδους που μπορούν να ελέγξουν αν ο όλος αυτός προγραμματισμός γίνεται σωστά με τον σωστό συγχρονισμό.

Μέχρι τώρα η έρευνα γινόταν μόνο σε παθολογικές καταστάσεις. Στις μέρες μας σιγά -σιγά γίνεται ρουτίνα έτσι που να ελέγχεται η σωστή διανοητική ανάπτυξη του παιδιού.