• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Αυτοέλεγχος και biofeedback

Αυτοέλεγχος και biofeedback

Biofeedback

Το biofeedback αποτελεί μία διαδικασία η οποία πραγματοποιείται με συγκεκριμένο πρόγραμμα και συγκεκριμένο μηχάνημα˙ λαμβάνει τα αποτελέσματα, τα καταγράφει και ορίζει τα όρια μέσα στα οποία πρέπει αυτά να υφίστανται. Για παράδειγμα η μέτρηση της αρτηριακής πίεσης. Μέσω του τελικού αποτελέσματος το biofeedback μπορεί να δώσει στον εγκέφαλο την πληροφορία εάν αυτό είναι σωστό ή λάθος και πως προκύπτει αυτό το λάθος. Ο εγκέφαλος με τη σειρά του επαναλαμβάνοντας ασκήσεις μαθαίνει να αναγνωρίζει τη λάθος απόκλιση (π.χ. την υπέρταση) και μπορεί κεντρικά να την διορθώσει. Πρόκειται για μία ιατρική μέθοδο η οποία εφαρμόζεται και εξελίσσεται τα τελευταία σαράντα χρόνια με ουσιαστικά αποτελέσματα για τη θεραπεία διάφορων νευρολογικών νοσημάτων.  


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Η «υπευθυνότητα» του νευροψυχιάτρου απέναντι στον ασθενή
Από την εμπειρία μας στη Βιονευρολογική, έχουμε καταλάβει ότι ο ασθενής πάντοτε θέλει να έχει μια ολική εντύπωση, σε ότι αφορά το ξόδεμα χρημάτων και χρόνου απέναντι στο γιατρό που ζητάει τη συμβουλή Περισσότερα...



Το αίσθημα χρόνιας κόπωσης μετά από επιπόλαιο εγκεφαλικό τραύμα
Έχουμε διαπιστώσει εδώ στη Βιονευρολογική, τακτικά, περιπτώσεις ασθενών με τη συμπτωματολογία χρόνιας πνευματικής και σωματικής κόπωσης, μετά από ένα επιπόλαιο κρανιοεγκεφαλικό τραύμα π.χ. ύστερα από ένα τροχαίο Περισσότερα...



Η Ινδική Κάνναβη και η χρήση της στην ιατρική
Πληροφορίες, έρευνα και αναλύσεις πάνω στο πρόβλημα της ινδικής κάνναβης. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 2/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit