• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Biofeedback και ημικρανίες

Biofeedback και ημικρανίες

Biofeedback και ημικρανίες

Η θεραπεία των ημικρανιών είναι ένα ιδιαίτερα μεγάλο πρόβλημα στη σύγχρονη νευρολογία. Βέβαια, έχουν βρεθεί αρκετά νέα θεραπευτικά σχήματα, καθώς επίσης και τεχνικές, προκειμένου να υπάρχει μια ουσιαστική πρόοδος στο θέμα αυτό.

Ένα μεγάλο κομμάτι της προόδου αυτής είναι στη μοντέρνα θεραπεία της ημικρανίας με τη χρήση των biofeedback. Στη Βιονευρολογική έχουμε πολύ καλές εμπειρίες, με τη χρήση των τεχνικών των biofeedback στη θεραπεία των ημικρανιών. Η χρήση ειδικών καταγραφέων αναπνοής και παλμικού αγγειακού ρυθμού από την κροταφική αρτηρία δίνουν τη δυνατότητα οπτικής αντίληψης της έντασης και διάρκειας της ημικρανικής κρίσης.

Ο ασθενής, παρατηρώντας τα διαγράμματα των καταγραφών των κρίσεων στην οθόνη του υπολογιστή, μπορεί άμεσα να μπει στη διαδικασία συμμετοχής και επηρεασμού της διαδικασίας. Με αυτόν τον τρόπο, έχει μια άμεση συμμετοχή στην πρόοδο τόσο της αναπνοής όσο και στην τροποποίηση του σφυγμού στο σημείο που είναι για αυτόν ανεκτό. Αυτό είναι και το θεραπευτικό επίτευγμα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα



Οι «επιληπτικές κρίσεις» της γκρελίνης
Οι «επιληπτικές κρίσεις» στον εγκέφαλο, όπως έχουμε διαπιστώσει στη Βιονευρολογική και ιδιαίτερα κατά τις εικοσιτετράωρες καταγραφές μπορεί να προέρχονται από διάφορες εγκεφαλικές περιοχές ή νευρωνικά τόξα Περισσότερα...



Περιβάλλον και νοσηρότητα
Κάθε παθολογική εξέλιξη και ιδιαίτερα νευρολογικής αιτιολογίας, όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, είναι ένα επακόλουθο της περιβαλλοντολογικής ομοιόστασης του ανθρώπου Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (1 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit