• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Το υπερκινητικό παιδί και biofeedback

Το υπερκινητικό παιδί και biofeedback

Το υπερκινητικό παιδί και biofeedback

Το υπερκινητικό παιδί με διάσπαση προσοχής είναι ένας τρομερός «μπελάς», τόσο για το περιβάλλον όσο και για τον ιατρό που θα προσπαθήσει να βρει μια βιώσιμη θεραπεία . Πολλές θεραπείες με διάφορα φάρμακα μέχρι στιγμής έχουν μείνει χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Φαίνεται πως μια καινούργια αποτελεσματική θέση στο θέμα αυτό αποτελούν οι θεραπευτικές εφαρμογές του biofeedback.

Συγκεκριμένα, το υπερκινητικό παιδί βιώνει σταδιακά, μέσω της «επαφής» του με το μηχάνημα, την υπερβολική του κινητικότητα και μαθαίνει να απαντάει στις καταγραφόμενες αντιδράσεις. Με αυτό το «τρικ», η όλη κατάστασή του γίνεται συνειδητή και βελτιώνει συνειδητά τη συμπεριφορά του. Έχει παρατηρηθεί ότι όσο βελτιώνεται τεχνικά το biofeedback, τόσο περισσότερο είναι καλύτερα τα αποτελέσματα του.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Κώφωση μετά από χαστούκι
Όσο και αν φαίνεται περίεργο, είναι ιδιαίτερα πολλά τα περιστατικά που ζητούν τη βοήθεια του γιατρού, όταν περιορίζεται η ακοή τους μετά από χαστούκι Περισσότερα...



Εγκέφαλος – ψυχώσεις και το γ-αμινο-βουτυρικό οξύ (GABA)
Η σύνθεση φαρμάκων με βάση το GABA έφερε μια μεγάλη «αναστάτωση» στην νευροψυχιατρική, διότι πλέον ο γιατρός είχε ένα πολύ ισχυρό όπλο στο χέρι του προκειμένου να βοηθήσει στις διάφορες ψυχώσεις κυρίως διεγερτικού τύπου. Περισσότερα...



Πράξεις μη αναγνωρίσιμης βίας κατά τον ύπνο
Tα τελευταία χρόνια, πράξεις βίας, κατά τον ύπνο, συζητούνται όλο και περισσότερο, κυρίως για παραβάσεις σε ποινικά δικαστήρια Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit