«Λιπουαλίνωση»: ένας κίνδυνος για εγκεφαλικό

Στα τοιχώματα των αγγείων, κατά περιόδους και ιδιαίτερα αυτών των ασθενών που πάσχουν από χρόνιο σακχαρώδη διαβήτη ή κακώς ρυθμισμένη υπέρταση ή άλλα αιματολογικά νοσήματα, εμφανίζονται διαταραχές στο αίμα που έχουν σαν αποτέλεσμα την τοποθέτηση στα τοιχώματα των αγγείων κάποιου ινώδους και μικροαθηρωματικών πλακών, έτσι ώστε να δημιουργείται μια «λιπουαλίνωση», όπως λέγεται.

Ο κίνδυνος για αυτούς τους ασθενείς είναι μεγάλος, διότι αυτά είναι οι βάσεις για τα μικροέμφρακτα που μπορεί αθροιστικά να μεγαλώσουν τον κλινικό κίνδυνο για τον ασθενή.

Επανειλημμένες εξετάσεις, νευροφυσιολογικές και ακτινολογικές, με ανάλογο συντονισμό της θεραπείας σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πάντοτε επίκαιρες.

Η προσωρινή μονοσυμπτωματική επιδείνωση της σκλήρυνσης κατά πλάκας
Πρόκειται, απ’ ότι βλέπουμε και στους ασθενείς της Βιονευρολογικής, μια αρκετά τακτικά παρουσιαζόμενη κλινική μορφή της σκλήρυνσης κατά πλάκας. Περισσότερα...

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 1o